Ang. tävlingen

| Postat i: Övrigt
Eftersom nästa del på STO kommer upp på söndag så tänkte vi att vi förlänger tävlingen, så ni får vinnaren på söndag! Så ni som ännu inte är med, skicka in ett bidrag :)

Vi försöker få upp TFP idag men det är inte säkert att vi blir klara för vi har haft ganska mycket i skolan denna veckan. Både ett nationellt prov, en inlämning tills idag och sen på fredag har vi volleyboll stadsmästerskap (kan bara meddela er att vi kommer skämma ut vår skola :P ) Men iaf, förhoppningsvis så kommer TFP del 34 upp ikväll :)

Ha det bra mina fina läsare!
//Jjjjjooooooosssseeeeefffffiiiiiiinnnnn! :P xxx

YAAAAAY! <23 <3 <3 < 3

Tjenixen! Jag vill jätte gärna vara med i eran tävling.
Men jag har en liten fråga...
Jag är nog eran yngsta läsare, och jag är lååångt ifrån 18-19 år, tyvärr. Så antagligen om jag blir vinnaren så måste ni ändra min ålder, så måste jag skriva hur gammal jag är?

Många kramar :-)

Svar: Halloj! Nej du behöver inte skriva din ålder om du inte vill, kul att du vill vara med i tävlingen! :D
//J xxx
Josefin & Frida

Inte bara mina lärare som lyckas planera allt på samma dag då ;)
Längtar tills nästa kapitel iaf :D

Svar: Haha nej, alla lärare lägger en massa prov/inlämningar innan lov! Skit jobbigt! :P Aja, jag får hålla ut det sista nu innan lovet :) Ha det gött! //J xxx
Josefin & Frida

Hej! Jag har läst eran blogg jätte länge nu, och har själv startat en egen! Vad säger du om att göra ett länkbyte? Det skulle betyda JÄTTEMYCKET! Alltså du anar inte! Om du vill kolla in min blogg så är länken:
www.1dnoveller3.devote.se
KRAM! <3 <3 <3 <3

Svar: Aaww vad snäll du är! :) Visst kan vi göra ett länkbyte! :) Gör ett direkt :D //J
Josefin & Frida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: