Förlåt!!

| Postat i: Övrigt
Det finns inte ord för hur dåliga vi är på att uppdatera, vi är sämst!
 
Som ni kanske vet så har jag(Josefin) och Frida börjat på ett nytt projekt. Vi har kommit igång med ett par kapitel och vi skulle börja uppdatera igen. Men, saken är den att vi har ändrat våra planer. Vår idé, som från början verkade vara en bra idé, verkar inte bra längre. Idén som vi har nu känns helt enekelt inte rätt och vi tänker inte sitta och skriva något som vi inte är helt säkra på. Då gör vi både er och oss själva besvikna. Därför försöker vi nu att komma på en ny idé, detta tar dock lite tid för vi har lite idétorka... Men vi gör vårt bästa!
 
För övrigt vill vi bara tacka er som fortfarande kikar in här på bloggen, ni är bäst! Vi vet att vi förmodligen har förlorat en del läsare. Men vi hoppas ni kommer tillbaka för det gör vi. Det kommer bara ta lite längre tid än vad vi förväntade oss. Vi hoppas att ni stannar kvar och väntar på oss. Uppdateringen kommer att dröja men vi ska göra vårt bästa för att komma igång så snart som möjligt. Om ni har idéer så får ni gärna kommentera det, det kan vara vilka idéer som helst! 
 
Ännu en gång, förlåt! Vi hörs snart! Kram, Josefin och Frida xxx

Hallå...? Har ni glömt bort oss? :(

Svar: Hej Wilma, förlåt för segt svar! Vi har inte glömt bort er, verkligen inte, men det kommer tyvärr att dröja med den nya novellen.. Vi måste försöka hitta tillbaka till skrivarlusten igen.. :) Tack för att du stannar och fortfarande kommer in hit :) //Frida
ettdstories.blogg.se

Hej!
Jag heter Julia och började läsa eran novell (Don't let me go) för ett tag sedan, jag ville bara berätta att ni är grymma!

Jag ville bara fråga om ni hade bestämt vem den nya novellen ska handla om? Jag är super taggad till att den ska komma upp och hoppas verkligen att ni börjar snart igen!

Och om ni vill kan ni gärna kika in på min novell det är inte därför jag skriver, absolut inte men om ni skulle vilja så skulle de vara kul att se var ni tycker. Ha det så super bra så hoppas jag att ni svarar snart! Kram :)

3 månader :(

3. Månader :(
Saknar novellerna..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: