INFO

| Postat i: Övrigt
 
Igår fick vi den här kommentaren och efter ett tags funderande och smsande mellan oss så har vi kommit fram till ett beslut. Vi har bestämy oss för att göra en fanfiction om dem :) Vi tyckte att det var ett väldigt bra  tips och vi själva hade inte ens tänkt på det. Däremot så har vi inte pratat om vad som kan hända, så jag och Frida måste sitta någon dag och bestämma idéer till vad som kan hända. Det måste ju vara DRAMA :D 
 
Om ni har några idéer på vad som kan hända så får ni gärna kommentera det i detta inlägget. Killarna kommer INTE vara kända men självklart kan alla vara med :) Så kommentera gärna om ni har någon idé :) 
 
Ett till "problem" vi har är att vi inte har någon aning om vad den ska heta. Det måste vi också fundera ut... Men det är samma sak här, har ni någon idé till ett namn så får ni gärna kommentera det. Vi är öppna för förslag.
 
Till Amanda: 

Eftersom du kommer ha huvudrollen i denna fanfiction så skulle vi behöva en personbeskrivning av dig så att vi vet hur du är i olika situationer. Om det är något du vill lägga till i ditt utseende så skriv det också :) Vi behöver veta familj, personlighet ja jag kommer inte på så mycket mer just nu men jag tror du vet ungefär vad du ska skriva :P 
 
Nu då till vår nya fanfiction. Vi har nästan bestämt vilken vi kommer börja lägga upp och handlingen/prologen kommer imorgon :D Vi är verkligen taggade på att skriva dem och vi hoppas verkligen att ni gillar den! 
 
Glöm nu inte kommentera om idéer och namn till Zayn fanfictionen :D Era åsikter/idéer är guld värda :) 
 
Om ni inte läst den sista one shoten så är den i inlägget under, ha det bäst mina fina läsare så hörs vi imorgon! :D //Josefin ♥♥♥

Typ låtnamn kanske?
I want
You got that one thing
Little things
Och om liksom det är mycket drama borde man ha ett sånt namn, typ
Trubble
That girl
That boy

Mån igga min engelska, den suger.

Om de ska gå i skolan tycker jag inte att det ska vara en populär störiga kille/tjej som förstör för dem, men på samma gång tycker jag inte att de ska vara de populära. Kan de inte vara lite mer för sig själv, men ändå ha ett stort kompis gäng? Om Amanda ska ha tjejkompisar så skulle jag gärna vara en av dem. :)

Åh va kul ! :)
Jag är ganska stark när saker väl händer ex. Om min/mina kompisar väl bråkar så kan jag vara riktigt arg och irriterad men när kommer hem så ligger jag i min säng och bara gråter så jag visar oftast inte andra mina känslor och endast mina närmaste vänner och familj har sett mig gråta.

Som jag sa innan så har jag linser men ibland ex. Om jag bara sitter hemma och kollar på tv använder jag mina glasögon.

Jag har inte så lätt med att släppa in folk i mitt liv, jag vill liksom veta att jag kan lita på dom. Men min bästa vän berättar jag verkligen allt för.

Min mamma är väll typ som alla andra mammor antar jag hon är liksom mig ganska stark i sig själv och ja juste hon har ett stort kontrollbehov som jag blir galen på. Hon lägger sig inte heller sig i mitt liv så mycket.
Min pappa är snäll och rar och väldigt känslig för saker han är liksom mamma inte så intresserad av mitt liv.
Min lillebror(11år) är den där stötiga brorsan som alltid ska bråka men han stör mig oftast inte när jag har kompisar.
Min lillasyster (7år) är en sprallig tjej som alltid stör när man tar med någon hem...

Och ifall jag är ledsen/irriterad brukar jag att lyssna på musik ellerspela fotboll/innebandy (beror på årstid) Det får mig att räksallad tankarna. Och jag lyssnar även på musik när jag är glad/lycklig :)

Hoppas ni fattar när jag skrev i all hast på mobilen :P Skrev ganska mycket men gnället för mycket än för lite och har jag glömt något får ni berätta det så skriver jag det med :)

Jag har något fel på mobilen så räksallad ska vara ränsa och gnälla eller vad jag fick tillslut ska vara hällre :)

Vad kul att ni ville uppmärksamma min idé :)
Det är ju kul som ni säger att det blir lite drama så allt inte är en dans på rosor. En idé är att det är någon person som är avundsjuk på Zayn eller Amanda och blir våldsamma osv.

"Let me love you"
"More than this"
"One way or another"
"Little things"
"Moments"
"Stand up"
"Stole my heart"
"Taken"
"They don't know about us"
"Everything about you"


Lite olika ;) ♥

Enchanted by you :)

Kan jag får en OneShot med Liam eller Louis? Eftersom båda 2 är mina favoritkillar! :D kram! xx

Får jag det? =) Om jag får det, här kommer en beskrving om mig: Jag heter Isabell, men kallas för Bella eller Bellan. Jag har brunt mellanlångt hår, som är lite självlockigt, blåa ögon, inte såna ögon som Niall har, men Louis nästan då :) Är cirka 160 cm lång. Är inte smal, inte tjock, mittemellan, använder BB Cream och mascara och är född 92 så jag har är 21, fyllde år lite för en månad sedan. :) kram! xxx

Svar: Hej! Vi kan tyvärr inte göra en One shot till dig, dels så har vi inte tid nu när vi håller på med tre fanfictions och sedan hade vi en tävling nyss så vi kan inte bara ge ut One shots sådär eftersom det blir orättvist för de andra som inte heller fått nån. Men vi kommer såklart ha fler tävlingar (bl.a One shot tävlingar) som du kan vara med i :) kram! xxx
ettdstories.blogg.se

ok :) förstår :) xx

À moment changed everything :)

Amanda här igen 😉 Lite efterbliven men det var en sak jag glömde 😉 J af är inte den där skate tjejen heller jag kan ha finare kläder också men jag klär mig mest i bekväma 😊 men kg är liksom dom flesta tjejer också kär i kläder/smycken mm😄
Och jag skulle berätta om min familj jag glömde en viktig 😊
Ida: min bästa vän och syster(inte min syster på riktigt men hon är som en i familjen och tvärt om) Ida kan jag berätta allt för hon är den enda som förstår mig pågrund av våra likheter och olikheter. Ida är ett år yngre än jag så vi är inte på rasterna eller så. Och vi bakar ofta !
I skolan är jag istället med två tre stycken en är Sofia hon är snäll och jag kan lita på henne men hon är inte som Ida hon kan bli ganska jobbig. Den andra heter sägerintenamnet och kan bli lite jobbig också men hon är mer som jag men jag berättar oftast inte något för henne. Den sista skriver jag inget namn på hon är en jobbig typ som alltid hänger efter och vill alltid att alla ska tycka synd om henne. Hon är liksom allmänt jobbig.

Blev mer än jag väntat men skrev på mobilen igen😄😝 hoppas ni fattar och blev säkert fel någonstans menYOLO liksom 😝😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: