Summer Love - del 17

| Postat i: Summer Love
Tidigare:

“My sisters are so annoying, seriously” muttrade han. Jag log lite och drog en hand igenom hans hår som var så mjukt emot mina fingrar.

“It’s alright Liam. But I think she thought that we were doing something else than what we actually did” sa jag innan ett skratt for ur mig. Liam skrattade också innan han anföll mitt ansikte med en massa pussar.

“You and I know what we did and that’s what matters” mumlade han medan han pussade på min näsa, min panna, min haka, båda mina kinder och sist mina läppar. Jag log lite och slog armarna om honom. Fina, fina Liam.

 

KIMBERLYS PERSPEKTIV

Efter att jag sagt hej då till Liam så hade jag nu kommit hem till min stuga. Jag gick in genom dörren och möttes direkt av två par flinande ansikten som tillhörde Noah och Emma.

"What?" frågade jag undrande och tog av mig mina skor.

"What did you and Liam do, huh?" frågade Noah och vickade på ögonen.

"Watched a film" svarade jag och gick in i köket. Såklart så hängde de efter.

"Well I got a text from Ruth that said something else" sa Noah och en rodnad spred sig på mina kinder.

"We had a tickle fight" sa jag och försökte gå mot trappan som ledde till övervåningen men Emma stoppade mig.

"Just make sure that you use protection" retades Noah. Jag slog till honom hårt på armen innan jag skyndade mig upp på mitt rum. Jag stängde dörren och låste, jag ville verkligen inte höra på något mer retandes.


TO: Batman <3

Apparently Ruth texted Noah about the little "accident" and now Emma and him won't stop haunting me... And you said your sisters were annoying... :| xx


FROM: Batman <3

Lol! :P haha my sisters are also teasing me... Anyway, what are you doing love? xx

 


TO: Batman <3

Nothing... I'm gonna check tumblr I think :) you? xx


FROM: Batman <3

I'm skyping with Zayn, Harry, Niall and Louis :) xx


TO: Batman <3

Okay, I won't disturb u then :) ttyl xxx


LIAMS PERSPEKTIV

"So who's the girl?" frågade Louis när jag slutat smsa med Kimberly och en rodnad spred sig på mina kinder.

"What made you think it's a girl?" frågade jag oskyldigt.

"You're blushing and your smile says everything" sa Zayn som om det var uppenbart.

"And I saw this a few hours ago" fortsatte Niall och skickade en länk i chatten. Jag klickade in på den och flämtade till när jag såg vad det var en bild på mig och Kimberly med rubriken; Liam and his new girlfriend!

Jag läste genast igenom den korta artikeln som fanns.

The popster sensation Liam Payne is now on holiday with his family. But apparently there is more than just his family there. Today at noon, one of our photographers saw Liam and an unknown girl holding hands and after that they were hugging. We think that it's his new girlfriend. But is she really his type? For us, on Sugarscape, it looks like she belongs to an emo-gang. What do you guys think about this mysterious girl? Do you think it's something serious or is Liam just using her to get over his ex-girlfriend Danielle Peazer?


När jag läst klart drog jag frustrerat en hand genom mitt hår. Varför hade jag varit så dum att hålla hennes händer ute? Jag studerade bilden en gång till och självklart så hade fotografen fått med hela mitt ansikte och halva Kimberlys. Och det var med hel säkerhet sant att snart flera fans skulle veta vem hon var. Jag suckade irriterat. Jag visste att Kimberly inte skulle gilla detta. Hon hade redan tillräckligt mycket problem. Hon behövde inte bli hatad av våra fans också.

"Guys, what am I supposed to do? She has a really rough time right now and this won't exactly help" muttrade jag och lade huvudet i mina händer.

"So she is your girlfriend?" hörde jag Harry fråga och om jag inte var helt blåst så kunde jag tyda ett flin i det han sa.

"I don't know, I think so. We haven't exactly talked about it..." Svarade jag och kollade på Harry. Han nickade förstående och tog sedan ett bett av sitt äpple.

"Well, I think you should talk to her mate. If she founds out this she will surely need you" sa Louis och jag nickade. Plötsligt ringde min mobil. Jag kollade på avsändaren och suckade när jag såg vem det var.

"I have to take this, it's management" sa jag och de andra nickade.

"We'll talk another day, good luck Liam. And bye guys!" sa Niall innan han avslutade samtalet. Vi andra sa också hej då och precis när jag lagt på så svarade jag min mobil.

"Hello."

"Hello Liam, this is John. I just wanted to talk about that picture which is spreading around the world right now" började han och jag suckade. Jag hade verkligen inte lust att prata med honom just nu när jag ville vara med Kimberly.

"Mhmm" mumlade jag och stängde samtidigt av datorn.

"Is it true Liam? Is she your new girlfriend?" frågade han och jag såg framför sig hur han hade sin hand under sin haka.

"Yeah I think so" svarade jag.

"Okay well, I suggest you to stay low this week so this drama can die down a bit. Because if I know you right I know that you don't want her to get any hate" förklarade han snabbt.

"Sounds good" sa jag och suckade lite. Kunde han inte bara lägga på.

“Great, oh and one more thing. We are going to deny your realationship to the media. Just so you know”  fortsatte han sedan.

“Good, but I got to go now. Bye” sa jag och hörde John säga hej då innan jag lade på. Jag lade ner mobilen i min ficka innan jag gick ner till hallen. Jag förklarade snabbt för mina föräldrar vart jag skulle innan jag skyndade mig till Kimberlys stuga.


“Hi Liam, what are you doing here?” frågade Noah mig när han öppnat dörren till deras stuga som jag nyss knackat på.

“Hi, I’m going to meet Kimberly” svarade jag och gick in i hallen när Noah öppnade dörren lite mer.

“Can’t stay away from her I see” retades han och en liten rodnad bildades på mina kinder.

“Well, umm I..” stammade jag fram men avbröts av Noah.

“Haha I’m just kidding with you. She’s in her room” sa han innan han försvann längre in i stugan. Jag tog av mig mina skor innan jag gick till övervåningen. Jag knackade på Kimberlys dörr och när hon sa “come in” så öppnade jag. Hon släppte blicken från datorn och kollade förvånat på mig.

“Liam? What are you doing here?” frågade hon och ställde undan datorn på sängen bredvid sig.

“Umm I came to tell you something” sa jag och drog en hand över nacken.

“Is something wrong?” frågade hon oroligt och kom fram till mig. Hon tog min ena hand i sin och kollade på mig.

“I don’t know” sa jag och drog med henne till sängen. Vi satte oss ner bredvid varandra och jag tog datorn i mitt knä. Jag gick in på Sugarscape och klickade fram rätt artikel.

“I’m really sorry” sa jag och gav henne datorn så att hon kunde läsa. Jag kollade ner på mina händer som låg i mitt knä men kollade upp på Kimberly när hon flämtade till.

“How can they write this?” mumlade hon och kollade på mig med ledsna ögon. “How can they say that I’m not your type, they don’t even know me” fortsatte hon sedan argt. Jag förvånades faktiskt lite över hennes reaktion. Jag trodde att hon skulle bli ledsen, inte arg på median.

“I don’t know love, but it’s not true what they are saying” sa jag och drog in henne i en kram.

“Liam, who’s Danielle?” frågade hon efter en stunds tystnad.

“She’s my ex. We broke up a few months ago. I’m over her now, don’t worry about her” svarade jag och strök henne över håret. Hon nickade mot min arm och lade sedan bort datorn.

“Kimberly, why are you and Liam over the whole internet? Are you two dating? Oh my god! This is so cool, I’ll ship you two to 100 percent!” hörde jag Emma ropa genom dörren. Kimberly kollade konstigt på mig.

“What are you talking about?” frågade hon Emma.

“I’m shipping you two, like I like you two together. You’re really stupid sometimes” svarade Emma och jag skrattade lite. Jag kände Kimberly slå till mig löst på armen och jag putade med underläppen mot henne.

“Whatever Emma” muttrade Kimberly och ställde sig sedan upp. Hon gick fram till sin garderob och tog fram kläder skulle jag tro.

“Don’t look” sa hon till mig och jag skrockade lite.

“Why can’t I look? I’m your boyfriend” sa jag och skakade lite på axlarna. Hon vände sig om mot mig, fortfarande med kläder på, och kollade på mig med stora ögon.

“What did you say?” frågade hon.

“I asked why I can’t look.”

“No, after that” sa hon och jag log lite.

“I said that I’m your boyfriend. But only if you want to of course” sa jag och kollade nervöst ner på golvet.

“Of course I want you to be my boyfriend. But only if you don’t tell the world about us yet, because I’m not ready for that.”

“Of course I won’t tell the world about us. Your my little secret, well maybe not a secret anymore but they don’t know your name so yeah” sa jag och hon skrattade lite.

“Whatever you say Leeyam, but just because you’re my boyfriend it doesn’t mean that you can look when I’m changing. But I’m only going to change trousers so it’s not that much to see” sa hon och ryckte på axlarna innan hon drog av sig sina jeans och ersatte dem med ett par mjukisbyxor. Hon satte sig sedan ner på sängen bredvid mig och flätade samman våra händer. Jag tog fram min mobil från min ficka och öppnade upp kameran.

"Let's take some pictures of us" sa jag leendes och kollade på Kimberly.

"Only if you promise to not show them to anyone" sa hon och jag nickade. Jag tog kameran framför oss och vi log mot den. Vi tog en massa andra bilder också. Bland annat en på när jag pussade Kimberly på kinden och jag pressade ihop hennes mun. En annan förställde oss två där vi gjorde peace-tecknet och duckface. Men min favorit var nog den sista. Där hade jag böjt mig fram mot henne och stulit en kyss samtidigt som jag tagit kort. Vi båda hade stängda ögon och Kimberlys armar var runt min hals.

"This will be my new background" sa jag och satte bilden på vår kyss som bakgrund. Ett leende spred sig på Kimberlys läppar samtidigt som hon kollade på bilden.


Yaay, de är flickvän och pojkvän! :D Vad tycker ni om det? Kommentera på nu :) Minst 6 kommentarer för att få nästa del :)
 

//Josefin xxx

Fortfarande spännande! Vill läsa mer

E

Ni glömde slänga in " Liams perspektiv" men as bra arenas! ;)

Svar: vart?? tack :)
ettdstories.blogg.se

jätte bra! jag älskar denna novell.

Jättebra och gullig del! :) vilken fin bild på collaget när killen pussar tjejen på kinden :P

Jättebra!
Jag längtar tills Kimberly får träffa de andra killarna i One Direction :)

Superbra!!!!!!!! Längtar till nästa! Undra när Kimberly träffar Louis, Harry, Niall och Zayn....

Mera :D

Riktigt bra del :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: