Lär känna oss!

| Postat i: Övrigt
Hej och välkomna till vår blogg! Vi skriver fanfictions om One Direction (<3) och det har vi gjort ett tag nu. Vi är på vår tredje novell tillsammans och tycker att det är jätteroligt att skriva. Vi har förut varit på onedirectionstories.devote.se men eftersom devote bara krånglade och vi inte kunde ändra något på bloggen så valde vi att byta till blogg. se vilket inte är något som vi ångrar. Det ända som är synd är att vi kanske har tappat lite läsare... :/ 
Iallafall, vi hade tänkt att presentera oss själva och har ni några frågor, synpunkter m.m så är det bara att kommentera eller maila oss till: [email protected]
 
Josefin

Ja, mitt namn är då Josefin Johansson och jag bor i en liten stad kallad Trollhättan. Jag är en väldigt spontan, hyperaktiv, glad och optimistisk tjej. Jag försöker alltid att se det positiva i folk och saker men jag gillar inte folk som är tykna mot mig, då är jag det tillbaks. Men såklart så har jag dåliga sidor också t.ex. jag gillar inte att förlora, men jag visar det inte.
Jag älskar, och då menar jag ÄLSKAR One Direction och jag har följt dem sedan jag såg dem på x-factor UK. De är det bästa jag vet och de får mig alltid att le (dedicated). Men då kommer ju den där frågan. Vem gillar du mest? Ja, det är jättesvårt att säga. Alla fem är underbara på sina sätt. Men i början så var jag helt klart en Louis-tjej. Jag tyckte att han var roligast, charmigast, snyggast och minst sagt GALNAST :P men nu har jag fallit hårt för dem alla och det är jättesvårt att välja... Men jag tror nu att jag är inne i en Harry-fas, dock så ändras det hela tiden! :P Men min favoritlåt med dem är nog Little Things! Jag menar, den är ju helt perfekt. Budskapet, rösterna.... Ja, den kan beskrivas med tusen ord :P 
På fritiden så gillar jag att umgås med mina kompisar, spela piano (som jag brinner för) och att träna. Jag gillar verkligen att ta långa promenader på sommar kvällar. Det är en av de bästa sakerna jag vet. Rensa hjärnan och bara ta det lugnt. Jag älskar sommaren, den är helt underbar. Sola, bada, umgås med kompisar och bara njuta av livet. Vad kan bli bättre? (Att 1D var där kanske!) :P
Jag är 15 år och fyller 16 i den tråkigaste månaden på året (november!), vilket betyder att jag nu går i nian. Jag är inte en person som älskar skolan men jag hatar den inte heller. Mina favorit ämnen är svenska, hemkunskap, idrott och såklart musik. Musik har alltid varit en del av mig och jag älskar att man kan uttrycka sig på ett sådant konstnärligt sätt. 
Jag är ett stort TVD fan också, (Delina lover) och ja, det var Frida som visade det för mig, tack till dig!
Just nu ser jag verkligen fram emot One Direction konserten som de ska ha här i underbara *host host* Sverige (ska bli så jäääkla kul och helt amazing!) och även till juni då vi går ur nian och jag far till varma Turkiet för att bli brun :)
 
Okej, nu är ni säkert helt uttråkade av mitt tjat. Men jag tror att jag har fått med det mesta! 
Tack och hej, leverpastej! :D
 
Frida
 
Frida Roos heter jag, bor i samma stad som Josefin och går i samma klass som henne. Ja, vi är ganska lika faktiskt, det är kanske därför vi passar bra ihop som kompisar.
Jag är en glad tjej som har världens konsigaste humor. (Ja, den är väldigt knäpp fråga bara Josefin!) Jag försöker alltid vara optimistisk men nog har jag mina sura stunder. Jag tror nog att jag skrattar väldigt mycket varje dag, eftersom jag har så extremt roliga vänner. Jag älskar också One Direction, det var Josefin som fick mig att upptäcka dem. Jag behöver inte skriva långt för det har redan Josefin gjort så bra :P Jag tycker också om James Morrison och Little Mix, jag gillar lugn musik också. Jag är också då ett stort fan av Vampire Diaries, ännu en sak som jag och Josefin har gemensamt. Jag älskar kakor och allt som är sött om jag ska vara ärlig, haha.
Jag älskar att spela innebandy och vara med mina kompisar, och jag tycker om landet samtidigt som jag är en som gillar storstäder. Det suger att fylla år på hösten kan vi båda intyga, då jag fyller år i oktober. Jag älskar också musik, och jag tror inte att man skulle leva alls lika bra utan den. Det finns de som säger att de inte lyssnar på musik, då tänker jag, vad gör de då?
Jag är förresten Stelena lover när det gäller vampire diaries, den eviga fighten! :D
Jag är nog en ganska vanlig tjej, men alla är ju speciella på sitt sätt.
Det var nog allt.
Hejdå! :)
 
Josefin kommenterar: Fast Delena är bättre, de passar bättre tillsammans! ;) 

Jaa, den här fighten om TVD kan fortsätta i evigheter, men ni måste väl hålla med om att Delena är bättre än Stelena?! :) 
Iallafall, vi ser verkligen fram emot att börja blogga här och förhoppningsvis få nya läsare också :)
Ha det bäst, och första delen på Still The One kommer på söndag!
 
P.S, ett länkbyte finns här under :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: