HELP!!!!

| Postat i: Övrigt
VINN EN TRÄFF MED 1D
 
Hej allihopa! Detta är inget kapitel som ni kanske märker. Men jag(Josefin) behöver ER hjälp. Det är såhär, jag är med i en tävling att få träffa 1D plus att få två konsertbiljetter. Men för att vinna så måste jag få followers på min spotify lista (länken där uppe) Så jag skulle vara väldigt tacksam om ni föjde den :D OM jag vinner så kommer jag att lotta ut två biljetter(för ett lågt pris) här på bloggen till er läsare eftersom jag och Frida redan har två biljetter. Så snälla snälla snälla, hjälp mig vinna detta och få min dröm i uppfyllelse. Följ listan och sprid på internet. Det skulle betyda såååå mycket :')
 
Ha det bäst iaf och nästa del kommer snart //Josefin (med en axel ur led)
 
UPDATE: Jag har även delat listan på min facebbok sida så häär hittar ni den :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: