LÄNKBYTE - 1dnoveller3

| Postat i: Länkbyten
Vi gör ett länkbyte med 1dnoveller3.devote.se yaay! Tycker det är så kul med länkbyten :P Iaf här kommer prologen till Ellinors novell; Fucking Perfect 
 
Prolog:

För 2 år sedan räddade Liam mig. Han hittade mig på gatan efter att min mamma misshandlat mig, och det var inte första gången heller. Han räddade mig. Min mamma dog en månad efter att Liam hittade mig, så hans familj adopterade mig. För ett år sedan kysste Harry mig och vi blev tillsammans. Och så började mitt liv på riktigt. Att lilla Jenny blev kändis, vem hade trott det? Och ja, jag snackar om killarna i one direction. 

Så gå in och kolla och släng in en fin kommentar. Det vet jag att ni är duktiga på. Jag vill också be om ursäkt för att inte TFP kom upp igår men vi försöker att få upp den ikväll efter att vi har tränat Volleyboll med vår klass :)Ha det gött!! //Josefin xxx
 
 

OMG TAAAAAAAACK! DU BORDE SÄTT NÄR JAG KLICKADE IN PÅ ERAN BLOGG, JAG BARA:
DÄR ÄR JU MIN BLOGG!
JAAAAAAAAAAA!
HAR GJORT ETT LÄNKBYTE MED ER OCKSÅ!
TACK TACK TACK TACK! <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: Haha!! Tack själv!! :D <333
Josefin & Frida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: