Jag blir så himla trött!!!

| Postat i: Övrigt
Okej mina fina läsare! 
Har försökt ett antal gånger att lägga upp del 33. Men google vägrar att samarbeta med mig så jag kommer inte in på dokumentet... Det stårerror 502 varje gång! Så jag tänkte att jag går in ikväll igen och om det fungerar då så lägger jag upp ett kapitel. Vill också bara påminna er om tävlingen. Har fått in många "bidrag" men fler skulle inte skada :P Så var gärna med i tävlingen, och för er som redan är med. Tack, och lycka till!!! <3
 
Nu ska jag återgå till min lilla depmode dag och plugga lite innan jag drar till friskis & svettis. 
Jävla google (om man nu får uttrycka sig så) 
Iaf, ha det gött och hoppas ni har en bättre måndag en vad jag har haft idag 
 
Kram Josefin xxx
Här får ni en gryyymt snygg gif på vår lilla Curlyhead :P 
Tumblr_mjt0uhc6gd1s3cfiso1_500_large

Hej! Jag skrev mitt "bidrag" i ett mejl. Men skulle vara super schysst om ni svarade på det, bara så att jag vet att ni har fått det.. :)

Svar: Jag har gått in varje dag de senaste och vi har inte fått något mail från dig... Säker på att du skrev rätt mailaddress? Testa att maila igen till [email protected]! :)
Josefin & Frida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: