Summer Love - del 3

| Postat i: Summer Love
Tidigare:
Det dåliga var bara att om några timmar skulle denna känsla vara ute ur mitt system och jag skulle vara tillbaka i verkligheten. Men det var inget jag tänkte på nu, allt jag ville just nu var att glömma. Och det gjorde jag verkligen, allt jag kunde tänka på var den lugna känslan som fanns i hela min kropp. Nu kunde de allt komma och hacka på mig, alla mobbare. För nu kunde ändå ingenting skada mig, inget gjorde ont. Och det var precis så jag ville ha det.


 

KIMBERLYS PERSPEKTIV

Dagen var äntligen här. Skolavslutningen. Även om jag förmodligen skulle vara helt ensam under sommaren så var det mycket bättre än att vara i skolan och träffa alla idioter, i mina ögon.


Jag satte mig längst bak i skolans aula där vår avslutning skulle hållas. Jag försökte undvika att höra alla ord som viskades om mig men det var inte det enklaste. Jag mötte Victorias flin innan hon vände sig om mot sin pojkvän John, som också var mitt ex. Han hade gjort slut med mig när ryktet om att jag kysst Will kommit ut. Kanske inte så konstigt men jag önskade faktiskt att han hade lyssnat på mig när jag berättade sanningen. Men han hade bara vänt ryggen mot mig och sprungit in i Victorias armar. Något som hade sårat mig djupt. Riktigt djupt.


Jag kollade fram på scenen som nu bestod av ett par elever som sjöng. De hade riktigt fina röster men det hade varit bättre om det inte varit Victoria och hennes kompisar. De fick mig att vilja spy. När de var klara så applåderade alla och rektorn gick upp på scenen för att började sitt avslutningstal som ingen lyssnade på förutom alla lärare. Jag lutade mig bakåt i stolen för att sitta bekvämare och försöka somna, vilket inte gick så bra eftersom det var folk som kastade pappersbollar på mig. Jag kollade mig irriterat runt omkring men jag lyckade inte hitta den eller de som kastade på mig. Ännu en gång sjönk jag långt ner i stolen för att slippa bli träffad. Var det så himla svårt att lämna mig ifred?


När rektorns tal var slut så skyndade sig alla elever ut från skolan. Det var trångt och vissa tog inte hänsyn till andra och sprang bara genom hela folkmassan och tog inte hänsyn alls till oss andra. Jag försökte snabbt ta mig ut och när jag väl var ute mötte alla sina kompisar. Förutom jag eftersom jag inte hade några kompisar på den här skolan. Jag suckade och styrde mina steg mot min bil som stod längre bort på parkeringen.

"Hey, Kimberly!" hörde jag någon ropa bakom mig. Jag vände mig om och mötte Johns blick. Jag gav ifrån mig en suck och vände mig sedan om för att fortsätta mot min bil.

"Fuck off John" muttrade jag.

"Seriously Kimberly" sa han och tog tag i min underarm för att vända mig om.

"What do you want?" muttrade jag och drog åt mig armen.

"I-I just wanted you to know that me and Victoria broke up" sa han och drog undan lite hår som hängde fram i hans panna. Något som jag en gång fann väldigt attraktivt.

"Umm okay, why should I know that? I don't care about you, just like you don't care about me" sa jag ärligt och började ännu en gång att gå mot min bil.

"Kimberly, I know what I did was wrong. I should've listen to you but it was just so much going on in my life then that I just couldn't believe you. Something that I regret today" sa han och ställde sig framför mig.

"John, I did love you. You were my first love. But I can't forgive you. Actually, I can't even understand that you're talking to me now! You lost my trust and I will never love you or even like you again. You didn't trust your own girlfriend, do you really think I will go back to you with open arms?" Jag tog en paus och skrattade lite för mig själv. "You're really stupid! I hate you, don't you dare come up to me and beg for my forgiveness! You're an asshole!" sa jag och märkte hur jag höjt rösten. Jag gav honom fingret innan jag småjoggade i min vita klänning min mamma tvingat på mig mot bilen. Jag slog hårt igen dörren och körde snabbt hemåt. Varför hade John kommit upp till mig? Han hade inte brytt sig om mig på ett helt år och nu ber han om min förlåtelse. Aldrig att jag skulle förlåta honom. Aldrig i hela mitt liv.


"I'm home!" ropade jag när jag smällt dörren till vårt hus.

"Great honey, you need to finish your packing!" hörde jag mamma ropa från övervåningen. En suck for ur min mun. Jag hade helt och hållet glömt bort att vi skulle åka iväg till den där stugan imorgon och stanna där hela sommaren.

"Ummm yeah sure, let me just change first" svarade jag och gick sedan upp på mitt rum. Jag kollade på den öppna resväskan som låg på sängen. Tom. Jag hade inte orkat packa igår så nu bestod resten av dagen av att packa. Kanske inte det roligaste. Jag gav klockan på mitt nattduksbord en blick och den visade halv tre. Om bara en halvtimme skulle jag möta Brandon och de andra.


Jag slängde av mig klänningen och hängde den långt in i garderoben. Jag ville inte se den igen. Att bära klänningar var inte min grej. De visade alldeles för mycket hud och jag ville inte visa för andra hur tjock och ful jag faktiskt var. Jag bytte om till ett par vita jeans och ett lila pösigt linne. Jag kollade mig i spegeln med en suck. Mina jeans som förut suttit tighta om mina ben var nu lite pösiga. Linnet som också förut suttit tight runt min kropp var nu pösigt. Men ändå kände jag mig tjock. Ändå kände jag mig som ett äckel som var ful och som ingen ville vara med. Jag ville bara ha den där perfekta kroppen, och jag var på väg mot den.


“Hey guys!” sa jag när jag kommit fram till den gamla skateparken.

“Hi!” utbrast Jason och lade sin ena arm omkring mina axlar. Jason och jag hade haft ihop det ett par gånger. Men det var aldrig några känslor inblandade. Förutom droger, cigaretter och alkohol så fick sex mig att glömma allt. Därför hade jag det med Jason då och då. Varför han hade det med mig hade jag ingen aning om men jag visste mycket väl att inga känslor var inblandade, vilket var så jag ville ha det.


Vi alla satt på en bänk förutom Dan och Tom som skejtade runt i parken. Jag drog in ett djupt bloss av min cigarett och kände direkt den lugnande känslan i min kropp.

“So, nice with holiday?” frågade Brandon mig och jag ryckte på axlarna.

“I guess so, I’m going to the west of England tomorrow and stay there the whole summer” sa jag och suckade.

“The whole summer?!” utbrast Steph och jag nickade.

“Wow, we won’t see you for a long time then” sa Jason.

“No, but I will maybe come home for a few days only. My parents won’t let me stay home for myself for the whole summer. But maybe I can convince her that I can stay just for a few days” sa jag och tog ännu ett till bloss.

“Yeah, gosh you will miss so many great partys” sa Steph och jag nickade.

“I know, that’s probably the worst thing by going away so far. And also that I can’t meat you” sa jag och kände mig genast nedstämd. Att vara ifrån de personer som var det närmsta jag kunde komma inom vänner var jobbigt. Jag hade liksom lutat mig mot dem i ett år nu.

“Well, this party tonight will be perfect for you then. We will have so much fun  and you won’t forget it” sa Jason och log. Jag nickade leendes.

“When’s the party starting?” frågade jag och fimpade sedan min cigarett.

“At nine, you can meet us here by eight thirty so can we drink a bit before the party” svarade Brandon och jag nickade. Jag kollade på min mobilklocka som visade att den var tio i sex.

“Well, I better be going. I need to get ready for the party tonight” sa jag och reste mig upp från bänken.

“Can you please wear that black tight short dress you had another time?” bad Steph.

“Steph, that was almost a year ago I wore that. I don’t like dresses anymore” sa jag och drog en hand genom mitt hår.

“Please, I will also wear a short dress then. And think of all the guys eyes that will pop out. You won’t go home without sex tonight then” sa hon och blinkade med ena ögat. Jag suckade.

“Fine, I take the dress. But only if you wear yours” sa jag och kollade på henne. Hon nickade ivrigt innan jag började gå hemåt.


Klockan var fem över halv nio och jag försökte få på mig mina svarta pumps. Efter många om och men så hade jag fått på mig klänningen. Ärmarna gick till mitten av armen och hela klänningen satt tight mot min kropp och slutade lite nedanför rumpan. Jag hade lockat mitt blonda hår och mina naglar var svarta. Jag skyndade mig ut från huset utan att säga hej då, jag ville inte komma på en lögn inför mina föräldrar just nu. Även om jag var 18 år så gillade de inte att jag festade så länge som jag bodde hemma. Jag skyndade mig till skateparken och efter tio minuter var jag där.

“Hey, what took you so long?” frågade Steph när hon såg mig.

“I couldn’t decide if I wanted to wear this dress or not” svarade jag och ryckte på axlarna.

“Well, you made the right choice. You look hot!” sa hon och granskade min kropp. Jag log och tackade henne innan vi gick till de andra för att börja förfesta.


Festen var full igång. Det var folk överallt och musiken var hög. Jag dansade i mitten av dansgolvet med Steph och hade riktigt roligt.

“Let’s go get something to drink!” skrek hon i mitt öra och jag nickade innan jag hängde med henne mot köket där det fanns alkohol. Musiken var tystare här och man kunde nästan prata i normal ton.

“What do you want?” frågade hon och jag ryckte på axlarna.

“Something strong” svarade jag och hon tog fram något som liknade tequila innan hon hällde upp det i små shot glas. Vi höjde våra glas i en skål innan vi drack innehållet i en enda klunk.

“Having fun?” hördes en röst bakom mig. Jag vände mig om och mötte Jasons blick.

“Yeah, it’s awesome here” svarade jag. Jag vände mig om mot Steph igen för att se att hon försvunnit in på dansgolvet.

“Wanna dance?” frågade Jason och drog en hand genom sitt mörka hår.

“Sure” sa jag och ställde undan mitt glas innan jag drog med honom till dansgolvet. Jag ställde mig med ryggen mot honom och han lade armarna om min midja. Jag svängde på höfterna och lyfte upp armarna i luften. Jag sjöng med till Titanium som nu spelades och för en gång skull så kände jag mig glad. Jag kände hur Jason vände på mig så att jag nu stod ansikte mot ansikte med honom. Hans händer flyttades ner på min rumpa och mina hamnade i hans nacke.

“Come on, I wanna show you something” sa han och innan jag hunnit reagera så drog han med dig mor övervåningen. Eftersom festen var hos honom så hittade han enkelt och när vi kom in i hans sovrum så stängde han dörren om oss. Han öppnade hans garderob och tog fram en väska. Jag satte mig på hans säng och kollade runt lite. Rummet hade svarta väggar med posters på tjejer i bara underkläder. Typiskt honom. Han satte sig ner bredvid mig med väskan i knät. Han öppnade den och tog upp det som jag uppfattade var en joint.

“You want some weed?” frågade han och jag nickade och tog jointen ur hans hand. Jag tog upp min tändare jag alltid hade i min bh och tände på. Som vanligt spred sig en härlig och lugn känsla i min kropp när jag drog in röken i mina lungor.


Hej allihopa! Hoppas ni hade en bra dag igår, det hade vi iallafall, Lite shopping i Gbg skadar aldrig :P 
 
Som vi sagt så har det inte hönt så mycket i vår fanfiction än men i nästa så börjar det komma igång lite :) Vi har drama planerad som kommer in senare :) 
 
Glöm nu inte kommentera. Minst 8 kommentarer för att få nästa del! :)
Ha det gött! //Josefin & Frida ♥♥♥

Bra!

Jättebra del! :) längtar tills nästa del

Superbra! Det kanske inte har hänt så mycket, men man har verkligen fått lära känna Kimberly och det har varit roligt att läsa :)

Jippo jabadoo !!!

Jag vill bara läsa mer och mer och mer. den är super!

Jo jo jag älskar detta !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: