Live While We're Young - del 42

| Postat i: Live While We're Young
                  

Ellies perspektiv
Jag och Niall satt inne på hans hotellrum och bara myste. Vi hade bytt julklappar med varandra för ett tag sen men eftersom alla var trötta bestämde vi oss för att hitta på något roligt imorgon istället.
"Do you know something funny?" frågade Niall ocu pussade mig på pannan.
"No, what are you talking about?" frågade jag förvirrat och rynkade på pannan.
"The others knew we liked eachother before we realised it ourselves" sa han och skrattade lite.
"Yeah, I know. It was so obvious" svarade jag och log.
“Come, I wanna show you something” sa Niall och reste sig upp från soffan. Jag följde efter honom och snart insåg jag att han gick mot balkongen. Han öppnade dörren och ställde sig vid balkongräcket. Jag ställde mig bredvid honom och även om det var ljust ute så var det ändå jättefint.
“Wow, it’s beautiful” sa jag och ställde mig närmre Niall som lade en arm om mina axlar.
“Yeah I know”
Vi stod där i tystnad i ungefär fem minuter innan Niall bröt tystnaden.
“I have another Christmas present for you” sa han och kollade in  i mina ögon.
“Niall, you didn’t have to..” började jag men avbröts av att Niall tryckte sitt finger mot mina läppar.
“It’s not so hard to give you the present” svarade han och tog bort fingret från mina läppar.
“So, what is it?” frågade jag.
“This” sa han och innan jag hann blinka hade han kraschat sina läppar mot mina. Det tog inte lång tid innan jag förstod vad som hände och besvarade den. Kyssen var romantisk och helt perfekt. Våra läppar rörde sig synkroniserat mot varandra och det var helt underbart. Fjärilarna i min mage var som galna och det kändes som om de skulle hoppa ut från magen.
Niall lade sina händer på min rygg och tryckte mig närmre honom. Mina händer var bakom hans nacke samtidigt som jag pillade med hans hår. Efter ett tag drog vi undan och andades tungt. Jag log mot Niall och han log mot mig.
“Wow... You’re a amazing kisser” erkände jag och rodnade lite.
“You too” sa Niall och smekte sakta min kind.
Vi satte oss ner på de två gråa stolarna som fanns på balkongen. Niall tog mina små händer i sina som var lite större.
“So...” började han trevande och och tittade ner på våra händer som nu var sammanflätade.
“Yes?” frågade jag nyfiket och tittade på honom.
“Would you... Ehm...” började Niall och flackade runt med blicken tills den hamnade på mig.
“Would I what?” frågade jag undrande med ett litet leende i ena mungipan.
“Would you... Like to be my girlfriend?” frågade han och tittade rakt in i mina ögon.
“Yes, yes, yes!” utbrast jag glatt och kramade om honom och han kysste min panna.
Jag gick över och satte mig i hans knä och han lade armarna om mig.
Våra läppar möttes ännu en gång och det gick som en stöt i genom hela mig. De hade aldrig känts så här bra förut och jag ville vara kvar i detta ögonblicket för evigt. Att kyssa Niall var som att... Ja, det kunde inte ens beskrivas, så underbart vart det. Mitt hjärta dunkade snabbt och jag lutade mig mot Nialls axel.
“This is like... heaven” sa jag och log up emot solen.
“Yes, and you’re an angel I met there” svarade Niall och log mot mig.

Han var den gulligaste jag någonsin hade träffat och det kändes så rätt. Alla mina känslor bara svämmade över och jag var så himla stolt över att kunna kalla mig flickvän till världens sötaste och mest underbara killen på jordklotet. Jag kunde inte fatta vilken tur jag hade haft som hade träffat honom, min sockerbit till pojkvän.

Harrys perspektiv
“They have been there for so long now, I promise that they’re making out or something” sa Louis och flinade medan han åt på en morot.
Vi var i mitt hotellrum. Jag, Louis, Liam och Zayn. För Niall var ju med Ellie och  gud vet vad de gjorde i sitt rum.
Jag flinade tillbaka mot Louis.
“You wanna make a bet?” frågade jag och höjde på ena ögonbrynet.
“Yes, let’s go in and interrupt them and if they’re kissing or something, then I win and you have to give me 5 pounds. If they’re not, I’ll give you 5 pounds” sa Louis och räckte fram sin hand.
Jag skakade den.
“Sure”
“Guys, that’s not...” började Liam men fick en morot slängd på sig.
“Have some sense of humour, Liam!” sa Louis och flinade mot mig och vi båda styrde stegen ut ur mitt rum, ut till hotellkorridoren och in i Nialls rum.
“Well, your choice” sa Liam och ryckte på axlarna.
Jag hade en nyckel till hans rum sen jag behövde låna den i morse och det utnyttjade jag såklart nu.

Jag öppnade sakta dörren, jag och Louis smög in som två superdetektiver. Vi tittade oss runt omkring i rummet, det var förvånanade nog tomt. Jag hade trott att vi skulle hitta dem hånglandes på sängen eller någonting.
“They not here...” mumlade Louis fundersamt och rynkade pannan.
Jag öppnade snabbt badrumsdörren men nej, tomt där också.
“Where are they?” frågade Louis och lade fundersamt en hand på hakan.
“I don’t have a clue” sa jag och tittade mig runt omkring och fick se en blond kalufs genom ett fönster.
“They’re on the balcony!” utbrast jag och öppnade försiktigt och så ljudlöst som möjligt dörren ut dit. Louis smög efter mig och vi båda stannade upp när vi fick se Niall och Ellie.
Ellie satt i Nialls knä och de höll om varandra medan dem kysstes. De hade bara ögon för varandra och märkte oss inte ens. Det såg så gulligt ut att jag nästan kände för att inte störa dem, men bara nästan.
“I won” mimade Louis till mig och jag flinade bara. Vi räknade till tre och harklade oss högt båda samtidigt.
Ellie och Niall slutade genast att kyssa varandra och tittade på oss. Båda blev röda som tomater i ansiktet och Louis harklade sig.
“We were just wondering... Well, we can take it later cause you two seem to be pretty busy” sa han och flinade, vi gjorde high-five.
“Shut up” mumlade Ellie och tittade på Niall.
“Well, maybe I don’t want to...” sa jag retsamt och räckte ut tungan.
Ellie ställde sig snabbt upp och innan jag hann reagera hade hon slagit till mig hårt på armen.
“Ouch!” utbrast jag och höll mig om den onda armen.
Ellie tittade hotfullt på oss.
“Fine, fine!” sa Louis och sträckte upp armarna. Han tog tag i min arm och vi gick ut från balkongen och ut ifrån Nialls rum.

Väl ute fick vi båda en skrattattack och vi kom skrattandes in i mitt rum igen till Zayn och Liam som tittade intresserat på oss.
“OH MY GOD, YOU SHOULD HAVE SEEN THEM!” fick jag fram mellan skrattattackerna.
Jag och Louis gjorde ännu en gång highfive och vi kaste oss ner i soffan.
“Guys, what were they doing?” frågade Zayn och tittade på oss med ett höjt ögonbryn.
“Well... K-I-S-S-I-N-G” sa jag och flinade.
“It was so romantic... Till we ruined it!” sa Louis och skrattade.
“Their faces, they became red like tomatoes and Ellie went so mad!” skrattade jag fram och lyckades lugna ner mig.
Liam bara tittade på oss och skakade på huvudet.
“I feel so bad for Ellie and Niall, you’re always ruining everything for them..” sa han men jag såg ett litet leende skymta fram i hans ena mungipa.
Vilken dag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: