Don't Let Me Go - kapitel 37

| Postat i: Don't Let Me Go
Tidigare:

“Jump” sa han och jag kollade konstigt på honom. “Just jump” upprepade han och jag gjorde som han sa. Han tog ett stadigt grepp under mina lår och jag virade mina ben om hans midja.

“Harry I can walk, I’m not that hurt” sa jag och han skrockade samtidigt som han började gå mot omklädningsrummet.

“Maybe, but I wanted to carry you so stop complaining.”

 

SUMMERS PERSPEKTIV

Efter att Harry hjälpt mig att stoppa mitt näsblod så var jag redo att åka hem. Träningen hade blivit inställd och just nu ville jag bara komma hem.

“It was a quite bad move you did babe” sa Harry och tog min hand i sin samtidgt som vi gick ut från omklädningsrumet. “I mean what did you expect when you slapped Serena?”

“Harry, she called a girl fat in front of everyone. I just couldn’t take it. I knew she would hurt me back, but words hurt so much more than a punch” sa jag och han nickade.

“Yeah but you could have been hurt. I don’t want that to happen. But I have to say, it was really hot when you slapped her. I have wanted to do that a few times. But I don’t hit girls” sa han och jag himlade med ögonen.

“So a catfight turn you on?” sa jag med ett flin. Harry skrockade och skakade på huvudet.

“Just because it’s hot it doesn’t mean that it turns me on babe” sa han lite tystare så att ingen annan skulle höra vår konversation.

“Whatever you say Harry, but anyway do I see you tonight?” frågade jag och bet mig i läppen. Jag hade bestämt att inte ha någon stor födelsedagsfest. Visst jag fyllde 18 men efter Nialls fest för en vecka sedan så kände jag att det räckte. Plus att det var skola imorgon vilket gjorde att jag inte ville vara bakfull.

“I will try, I don’t know what I’m going to do with Cara though..” sa han och stannade utanför entrén där vi skulle åt olika håll.

“She can come too” föreslog jag och log mot honom. “She can sleep in one of our guestrooms and you can stay over the night too.” Harrys ansikte lös upp och han kollade på mig med ett leende.

“Okay sure, I’ll see you tonight then” sa han och tog ett steg närmre mig. Jag nickade och slog armarna om hans midja. Jag ställde mig på tå och mötte Harry i en snabb kyss. Jag log genom den och vi drog oss långsamt tillbaka. Jag gick ner för trappan och vinkade till Harry innan jag började gå mot tunnelbanan. Jag skulle försöka göra det bästa av den här dagen, trots att min mamma hade gjort den så mycket sämre än vad den borde ha varit. Trots allt så fyllde jag ju 18, och vad kunde man inte göra på sin artonårsdag?


Jag stod i mitt rum och hade precis lockat klart håret när det ringde på dörren. Jag kollade mig en sista gång i spegeln innan jag gick ner. Min blåa klänning satt tajt runt min kropp och jag hade sminkat mig lagom mycket. Det fortsatte att ringa ett antal och gånger och jag hörde Harrys röst utanför som sa till Cara att sluta ringa på. Jag fnittrade lite innan jag öppnade dörren med ett leende. Cara hoppade ner från Harrys famn och gav mig en kram. Jag böjde mig ner så att jag nästan var lika lång som henne och kramade om henne.

"Happy birthday Summer" sa hon och jag log.

"Thank you sweetie" sa jag samtidigt som hon drog sig undan. Hon gick bak till Harry och viskade något. Harry tog fram något från sin bakficka och gav föremålet till Cara. Hon gick fram till mig igen och sträckte fram ett papper. Jag tog glatt emot det och vek sedan upp det. Jag log när jag såg bilden framför mig.

"It's you and Harry, do you see how big his smile is? That's how he feels when he's with you" sa hon och jag kollade upp på Harry som såg ut att rodna.

"Are you blushing Haz?" Retades jag och han skakade bara på huvudet innan han gick fram till Cara och lyfte upp henne.

"It's time for bed Cara" sa han och började gå upp till övervåningen för att stoppa Cara i säng. Jag hängde upp bilden på kylskåpet, som för övrigt var tomt på saker då mamma ville ha det vitt vitt vitt, och gick sedan upp till övervåningen. Jag fann Harry och Cara kolla omkring på alla foton som hängde på väggen. Jag ställde mig bredvid dem och kollade på en bild på både mig, mamma och pappa.

"This was a year before my dad left" förklarade jag och jag kände Harrys blick på mig.

"You don't have to talk about it now, you should be happy today" sa han och jag nickade. Jag kollade upp på honom med ett litet leende innan jag började gå mot gästrummet. Harry följde efter och lade ner Cara i sängen. Eftersom hon redan hade på sig sin pyjamas så behövde vi inte tänka på det.

"Sleep tight sweetie, just come down if you need anything" sa Harry tyst och strök henne på kinden. Cara nickade och gäspade sedan. Hon lade sig tillrätta och stängde ögonen. Harry pussade hennes panna och ett leende spred sig på mina läppar. Så som Harry var runt Cara var något alldeles speciellt. Cara betydde allt för honom och så som han skyddade henne hela tiden var bedårande. Jag visste att ingen utom jag hade sett denna sida av Harry och det fick mig att känna mig speciell. Harry hade höga murar omkring sig, men på något vänster så hade jag lyckats bryta ner dem och jag hade kunnat börja lita på honom.


Harry ställde sig upp och vi gick tyst ut från gästrummet. Jag stängde försiktigt dörren efter oss och vände mig mot Harry.

“Thank you, for doing this” sa han tog min hand i sin.

“It’s no problem Haz, she’s your sister. Of course I help out when I can, and I really want you here on my birthday.” Harry tog ett steg fram och pussade mig på munnen. “And by the way, you’re really cute when you’re blushing” flinade jag och gick ner till undervåningen.

“I wasn’t blushing, I just got something in my face” muttrade han och följde med mig ner.

“Sure, whatever you say big guy.” Harry ignorerade mig och omfamnade mig bakifrån när vi var nere från trappan.

“You look beautiful in this dress” mumlade han mot min nacke vilket fick mig att rysa, något som Harry märkte då jag kunde känna hans flin mot min nacke. En rodnad spred sig på mina kinder och jag log ett stort leende.

“Thanks Harry, you don’t look so bad yourself” sa jag och vände mig om i hans omfamning. Jag slog armarna om hans nacke och kollade in i hans gröna ögon. Hans vita tröja satt runt hans vältränade kropp och man kunde skymta hans tatueringar under den. Hans svarta jeans satt långt ner och ja, han såg väldigt bra ut.

“So, when does your friends come?” frågade han och strök mig över ryggen.

“Soon, Niall said he would bring food” sa jag och log. Harry nickade och började sedan flina.

“You’re like the only girl who doesn’t go out on your birthday” skrockade han.

“Maybe I am, but I will at least remember my birthday.”


Som jag förutspått så kom Lucy, Liam och Niall bara några minuter senare. Niall hade som lovat tagit med sig Kinamat  vilket fick mig att le. Jag gav de alla kramar och Harry stannade lite i bakgrunden. Jag gav honom ett litet leende innan vi gick in i matsalen. Vi satte oss ner, jag, Harry och Niall på ena sidan och Liam och Lucy på den andra.

“This feels so formal Summer” flinade Lucy och jag himlade med ögonen.

“Yeah, if I’m honest I thought you would go out and party” fortsatte Niall och ställde all mat i mitten på bordet.

“Why does everyone want me to party and get drunk?” frågade jag och tog åt mig av maten.

“Because you’re funny when you’re drunk” sa Liam simpelt.

“Yeah Harry, you should see her when she’s wasted., she alwa-”

“Okay enough, let’s talk about something else” avbröt jag med ett skratt. Jag kollade åt höger och mötte Harrys blick. Han flinade mot mig och jag himlade med ögonen. Stämningen blev en aning stel. Harry pratade inte alls och jag märkte att de andra slängde blickar på honom då och då. Kanske inte så konstigt då jag brukade ogilla Harry väldigt mycket och jag visste att de, speciellt, Niall, hade problem med honom. Han gillade inte att jga och Harry dejtade, trots att jag gjort klart för honom att jag gillade Harry och jag visste att han inte skulle såra mig. Men Niall ville nog inte inse det. Men det betydde iallafall mycket att han försökte komma överens.

“So Summer, have you talked to your mum yet?” frågade Lucy försiktigt. Jag skakade på huvudet och kände mig besviken. Harry lade en hand på mitt lår och klämde åt det lite.

“Maybe she’s surprising you or something?” sa Liam fast det lät mer som en fråga, då både jag och de andra visste att det inte var sant.

“Yeah… maybe…”


Middagen flöt på med mycket skratt och prat. Dock så var Harry tyst, han tyckte nog att han inte passade in här. Men det betydde jättemycket för mig att han var här på min födelsedag.

“Harry is so hot” sa Lucy tyst till mig när vi dukade av bordet. Jag rodnade och nickade. “You’re really cute together” sa hon med ett leende.

“Haha thank you, but keep your hands off him” sa jag retsamt. Hon daskade skämtsamt till mig på armen men nickade sedan.

“Don’t worry, he’s all yours.”


“This was so amazing, thank you for coming Harry” sa jag när jag stod i hans famn senare på kvällen när de andra hade gått hem. Vi hade haft det väldigt trevligt, och jag kände mig väldigt glad. Jag hade haft en riktigt bra födelsedag, och att Harry skulle sova över här gjorde bara saken bättre. Han höll hårt omkring mig och log smått.

“I would never miss your birthday” svarade han och började le större. Jag log mot honom och pussade lätt hans läppar. Hans händer var på min svank och jag kände hur de vandrade neråt mot min rumpa. Jag fnittrade och ställde mig på tå för att kunna kyssa hans käke.

“Let’s go upstairs shall we?” frågade han och jag nickade mot hans bröst. Jag klev ur Harrys famn och tog hans hand i min samtidigt som vi gick upp till övervåningen. Harry kunde inte hålla sin andra hand i styr och den var hela tiden på min rumpa som han nöp då och då. Detta fick mig att vända mig om och le busigt mot honom, vi båda visste vad som skulle hända.


Harry tryckte upp dörren samtidigt som hans läppar var mot mina i en het kyss. Hans travande händer över min kropp gav mig fjärilar i min mage och allt som jag kunde tänka på var Harry. Harry fick mig att känna mig så som ingen  tidigare hade lyckats med och när han lade mig ner på sängen med han över mig så visste jag att han var den rätta.


Harrys ivriga händer fann sin väg in under min klänning samtidigt som han kysste min nacke och det fanns inga tvivel om att jag imorgon skulle ha en massa sugmärken där. Min klänning var snabbt på golvet och så var hans tröja som jag lyckats slita av. Min andning hade blivit tyngre och när Harry kysste ner för min mage så kunde jag inte låta bli att stöna lätt. Harry flinade mot min hud samtidigt som han tog av sig sina byxor och snart var de också på klädhögen som vi skapat på golvet.


Jag vaknade upp nästa morgon av att jag kände fjäderlätta kyssar på min nacke. Jag log och flätade samman våra händer.

“Morning babe..” mumlade han mot min nacke.

“Morning Haz” svarade jag och Harry drog mig närmre honom. Min rygg var pressad mot Harrys framsida och jag rodnade när jag tänkte på gårdagen.

“Did you have a good day yesterday?” frågade han och jag nickade.

“Yeah, it was lovely.” Harry kysste min axel innan han satte sig upp i sängen. Hans hår var rufsigt och jag kunde inte sluta stirra på honom. Han log mot mig innan han ställde sig upp. Hans vältränade kropp och hans tatueringar var väldigt snyggt och jag kunde bara tänka på gårkvällen när Harry hade pressat sig in i mig. En rodnad spred sig på mina kinder och jag skakade snabbt på huvudet för att bli av med mina “olämpliga” tankar. Jag hade inte tid med det nu. Jag ställde mig upp från sängen och gick till min garderob. Jag kände Harrys brännande blickar i ryggen och det var kanske inte så konstigt då jag bara hade på mig underkläder. Jag mötte Harrys blick i spegeln.

“Like what you see Haz?” Jag blinkade med ena ögat och han skrockade för sig själv innan han började ta på sig kläder.  

“Babe, I have to go and leave Cara for her daycare now” sa han när han hade klätt sig själv. Jag vände mig om mot honom med min plattång i handen.

“Now? Don’t you want breakfast first?” Han skakade på huvudet.

“I’m already running late, and so are you. I’ll see you at school later. Okay?” Han kysste mig lätt på munnen och jag nickade. “And by the way, nice marks you’ve got there” retades han och nuddade lätt mina sugmärken på nacken, vilket resulterade till att jag daskade till honom på rumpan innan han lämnade rummet.

Kapitel 37 allihop, hoppas ni gillar det! Vi har massor planerat inom en snar framtid här i novellen. :)
Kommentera gärna, det är vad som gör oss glada!! Vi hörs på lördag igen då det kommer ett nytt kapitel.
Kram 

Åh vad roligt att det blev en lyckad dag för Summer trots allt! Harry är ju bara för söt :)

Inga detaljer juuuu :c

Jättebra del! bra att Summer fick en bra dag trots att hennes mamma glömde

Sjukt bra!!:)

Jätte bra! + Merra

Em

SÅÅ BRAAAAAA:D

Kommer det ett idag?☺️

Svar: Hej! Ja det gör det, det kommer upp ett lite senare ikväll. :) Vad kul att du frågar :)
ettdstories.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: