TÄVLING!

| Postat i: Övrigt
Som ni ser på rubriken så har vi tänkt att ha en tävling här på bloggen. Och den hndlar om att få vara Louis flickvän, yaaay! Vi har aldrig haft en sådan här tävling tidigare så vi hoppas att ni gillar det och att många är med. Om ingen "anmäler" sig så kommer vi bara att hitta på någon random person, men vi tyckte att det skulle bli kul om någon av våra läsare får vara med i vår fanfiction.
 
För att vara med i tävlingen så måste ni antingen mejla oss ([email protected] skriv tävling som ämne!) eller kommentera det här inlägget, att ni är med samt följande saker:
 
Förnamn & efternamn
Ålder (obs! detta kommer kanske ändras obs!)
Familj (husdjur om du har det)
Intressen
Utseende (ögonfärg, hårfärg, längd m.m)
Hur du är som person
Och såklart så behöver vi också veta om du är en directioner eller inte så att vi vet hur du ska bete dig vid killarna ;) 
 
FÖR STÖRRE CHANS ATT VINNA! (detta måste inte göras)
Följ oss på Twitter: @oned_stories (skriv ditt twitternamn) 
Om du har blogg, skriv ett inlägg om vår tävling (skriv din bloggaddress så vi kan kolla) 
 
TÄVLINGEN AVSLUTAS ONSDAG DEN 20/3-13 
 
LYCKA TILL!!! <3
 
P.S kapitel 6 på STO finns här under :D

Namn: Alice Ljungskog (Vill inte använda mitt riktiga efternamn, hoppas ni förstår ;s)

Ålder: 14 haha xd

Familj: Jag har två syskon, en lillebror och en storebror. Mamma och pappa är inte skilda och vi lever med en hund, två kaniner och två gerbiler ^^

Intressen: Jag gillar att spela fotboll men har aldrig någon riktig tid med det, annars spelar jag gitarr, piano och sjunger väldigt mycket. Spelar inte låtar m.m. Jag gillar även att vara ute i naturen och är väldigt sprallig av mig och pratglad men när det väl gäller kan jag bara gosa ner mig i soffan och vara tyst som en mussla.

Utseende: Jag har blonda slingor i mitt hår från att ha haft mörkt mörkt brunt hår. Jag är 1.64 cm lång och är inte direkt skitsmal utan jag har mina kurvor här och var. Ganska runt ansikte med små konturer, enligt mig så skulle jag lätt kunna byta ut min näsa men mina ögon gillar jag. Mina ögon är blå/Grå/Gröna och linjen runt om är riktigt mörkblå. Nära pupillen ser det ut som att någon skvätt gul vattenfärg då det är små prickar runt om.

Hur jag är som person: Jag är ganska omtänksam, gillar inte när andra personer gör fel för då tycker jag synd om den personen i flera veckor om inte månader haha. Jag är inte direkt en sån person som vågar stå för det jag tycker eller som vågar kaxa upp sig mot någon som är elak mot mig utan jag blir mer som en liten boll och hoppas att allt ska försvinna.

Såklart är jag en Directioner men jag är inte direkt den typen som skulle flippa ut om jag var nära dom direkt eftersom jag vet att de tycker är jobbigt, dock skulle jag såklart haft ett lyckorus inuti mig fast kanske inte visa det på det sättet ^^

Följer dig på twitter, mitt namn är aliicehawk :) Antar att det räckte? Kram x

Svar: Tack för att du är med! Lycka till :) Kramis
Josefin & Frida

Hej!
Namn: Lisa Bendall

Ålder: 15 år

Familj: Mamma, pappa och en lillebror.

Intressen: Att va med kompisar. läsa, spela piano, se på TV ;)

Utseende: Jag har mellanlångt brunt lockigt hår, och en sidobena åt höger (Vänster för mig), jag är 1,67 cm lång och är mullig/kurvig hur man nu vill se på det. Mina ögon är blågrå och har som en slags ring sig. Det låter lite konstigt, men that´s how I roll.

Hur jag är som person: jag är snäll, har tålamod, har dock lite dåligt minne och tänker lite "annorlunda" ibland, till mina kompisars glädje ;) Jag är även som Alice här, inte direkt står för detr jag tycker alla gånger och inte kaxar. Jag gillar superhjältar och fantsy och sånt, och älskar att läsa. Tjejfilmer är inte direkt min grej, men jag kollar på dem ibland och de är helt okej.

Jag tycker att One Direction är bra, men är ingen Directioner. Jag kan faktiskt ganska mycket om dem, men det är tack vare mina kompisar. ;)

Jaa, vad mer kan man säga? Jag följer er på twitter, men jag är nästan aldrig där. Eller på Facebook för den delen.

Hoppas ni får in många kommentaren ;)

Lisa

Svar: Kul att du är med LIsa! Good luck! :D
Josefin & Frida

Går det att fantisera hur mycket man vill eller ska man hålla sig till verkligheten?

Svar: Asså du får skriva hur du vill vara i novellen, alltså får du fantisera. Men det måste vara verkligt så att det inte blir typ: Jag bor på Grönland med min gröna enhörning typ :P jag tror du vet vad jag menar. Men om det är utseendet som du menar så får du säga hur du ser ut hur som helst asså har du blått hår, skriv det :) Haha fan vad jag babblar på men jag hoppas du förstår vad jag menar :P Kram Josefin xxx
Josefin & Frida

Namn: Wilma Hultgren

Ålder: 13, fyller 14 xd

Familj: Mamma, pappa och en hund. Zanetti heter han :)

Intressen: Jaa, jag rider, spelar piano och tränar/tävlar agility med min hund. Sedan så älskar jag att skriva och åka skidor, ahahah ;)

Utseende: Blont, ganska långt, lockigt/vågigt hår och blåmelerade ögon. Är ganska lång och smal.

Hur jag är som person: Jag är nog en person du aldrig har tråkigt med, skrattar sjukt mycket. Annars är jag väl snäll, hjälpsam osv. Är väl inte jätte"tjejig", om ni förstår vad jag menar. Sedan så blir jag lätt osäker på mig själv också. Är också världens mest oatletiska människa, hahahah.

Jag är en directioner, men jag behöver inte vara det i novellen, det spelar igen roll ;)

Följer er på twitter, mitt twitternamn är @wilmahultgren :)

Håller tummarna nu då ;-)

Svar: Kul att du är med i tävlingen! Lycka till :)
Josefin & Frida

Superfin blogg! :)

Svar: Tack så mycket! :D
Josefin & Frida

Namn: Caroline Andersson

Ålder: 16 år

Familj: Mamma Marie, pappa John, två storasystrar, Anna (18) och Olivia (23) och en lillebror, Karl (13)

Intressen: Jag gillar att spela fotboll och att umgås med mina kompisar. Jag bor i Göteborg. Jag gillar också att lyssna på musik och resa.

Utseende: Jag har Väldigt långt blont hår med mörkare slingor och gröna ögon. Jag är ganska smal eftersom jag har tränat hela mitt liv (Jag simmade innan jag spelade fotboll).

Personlighet: Jag är en glad och energisk person men jag blir lätt irriterad över småsaker. Jag är lojal och omtänksam. Jag tänker alltid på alla andra före mig själv.

Det är ju klart att är en Directioner!! Jag bara älskar dem! Om jag skulle träffa de skulle jag nog ställa många frågor och ta det lugnt. Men när de gått skulle jag nog skrika och ha ett litet fangirl moment ;).

Svar: Lycka till i tävlingen! :D
Josefin & Frida

Förnamn & efternamn: Patricia Mauritzon, kallas ofta för Trisha eller Patcy. (Ja, jag samma förnamn som Zayn's mamma, haha. Men jag heter faktiskt det irl ).

Ålder: (eran yngsta läsare, haha) ;-)

Familj: Jag bor med min mamma (Marie), min pappa (Per). Min syster (Linda), hennes pojkvän och deras barn bor i Göteborg. Jag har även en väldigt slö katt vid namn Musse ;-)

Intressen: Shopping, Innebandy, dansa, röra mycket på mig. Men såklart även BAKA, som är en av mina favoritsysslor. Och även den stora grejen som att hålla mig uppdaterad om allt som händer pojkarna i 1 D :-)

Utseende: Blåa/gröna ögon, rätt så smal kroppsbygd blont hår (oftast utsläppt som går ned till midjan. (Min längd får ni hitta på någonting på, men för min ålder är jag väl lång).

Hur du är som person: Jag är en en öppen person, som älskar att lära känna nya människor, vill uppleva mycket. Jag är duktig i skolan och försöker att bara ha roligt i livet och njuta av livet som en ung flicka, haha! Har lätt till att få folk att skratta och är bra på att tala med olika brytningar och dialekter. Är mer än slösa än en spara, hihi.
Jag är väldigt omtänksam och hjälper väldigt gärna andra som har det svårt. Är en väldigt lättskrämd person och såklart får man inte glömma min konstiga vana att jag drabbas av hicka 4-5 gånger varje Onsdag, crazy...

Såklart är jag en Directioner! Vem är inte det ;-) Även om jag inte träffat dem eller varit på någon av deras konserter (ännu, iaf!) så älskar jag dem lika mycket som vilken annan Directioner som helst! Har inte chans att kunna delta i alla tävlingar om att vinna olika saker som har med One Direction att göra pga. min ålder! Vilket jag inte är så förtjust i :-( Och jag har aldrig heller vunnit någon tävling om 1D  & bara att vinna en sådan här tävling skulle göra mig jätteglad! 

Ps. Följer er på Twitter (Trisha_love_1D heter jag där).


 

Svar: Jättekul att du är med Trisha (diggar namnet btw :D ) Lycka till!! :)
Josefin & Frida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: