GLAD PÅSK!!!

| Postat i: Övrigt
Gad påsk på er våra fina läsare :) Hoppas ni får en bra påskdag, själv så ska jag (Josefin) först till min moster och grilla innan jag drar till ett par kompisar ikväll för att ha en tjejkväll. Frida ska fira påsk ikväll med sin familj tror jag eftersom hennes mamma jobbar nu. Iaf, det kommer tyvärr inget kapitel idag men jag har en annan överaskning åt er! :D Vet inte om ni har sett videon tidigare. Menden är iallafall helt underbar. Jag har suttit och gråtit och fangirlat i flera minuter nu och allt jag kan säga är att Niall är hur begåvad som helst och jag älskar honom verkligen. Och den här videon visar verkligen vilken bra sångare han är i alla lägen. Kolla annars missar ni något :') 
 
 
 
Ha en fortsatt trevlig påsk (nästa del till STO kommer imorrn) nu ska jag återigen kolla på den här videon och gråta av lycka tills jag ska iväg. Och efter ni har sett den här videon så tror jag nog inte att jag är ensam om att tycka att Niall borde ha mer solon. Jag menar, HÖR BARA HUR JÄVLA BRA HAN SJUNGER!!! :D so proud to be a directioner ;) 
 
One-direction_large 604095_582686205076726_1673170887_n_large 
 
Tack och hej, lever pastej :) //Josefin xxx




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: