TÄVLING - vinn en one shot

| Postat i: Övrigt
Hallå i stugan! :D Som vi nämnt tidigare så har vi betsämt oss för att ha en tävling, denna gång har ni chans att vinna en one shot om en av killarna. Vi kommer göra fem stycken, en för varje kille, och de kommer publiceras här på bloggen. 
 
Regler;

För att vara med i tävlingen så måste du kommentera ditt namn samt vilken kille du vill ha en one shot med. Du kan även skriva kortfattat hur du ser ut. 
 
För större chans att vinna, följ oss på Twitter (@oned_stories) och/eller skriv ett inlägg på din blogg om att du är med i vår tävling. 
 
Vi kommer lotta alla vinnare, vilket gör att slumpen väljer vem som vinner, men de som följer oss på Twitter får en extra "lott" och skriver man ett inlägg om vår tävling får man ännu en till "lott". Alltså kan man max få 3 lotter var. 
 
VIKTIGT!: Man kan bara vara med en gång och tävla och om du följer oss på Twitter och/eller sriver ett inlägg om tävlingen på din blogg, skriv det i kommentaren samt ge en länk till inlägget. 
 
TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 19/6-2013 (ONSDAG) KL 20.00, LYCKA TILL! //Josefin & Frida ♥

Vad menas med one shot? o_o // Efterbliven Alice xd

Svar: Hej! En oneshot är som en imagine med någon av killarna, alltså som en väldigt kort fanfiction eller novell, fast med ett ögonblick tillägnat till just någon speciell person och den killen. Hoppas det var ett ganska tydligt svar, känn dig inte dum Alice :) Kram Frida x
ettdstories.blogg.se

Jag hatet Maja och har blondt hår med röd dipdye, gröna ögon och vill ha en one shot med Nialler <3

Mitt namn: Amanda
One shot,kille: Harry
Utseende: Lång,blond,blåa ögon.

Kille: Louis <3
Utseende: blond, blåa ögon, typisk svensk ;)

Följer er på Twitter heter Sjoholm_johanna :) <3

Jag heter Wilma, är ganska lång, blont hår, blåa ögon typ. Jag skulle helst vilja ha med Harry eller Niall tror jag hehe ;D
Jag följer er på twitter (@wilmahultgren) redan så jaa..

Jag heter Lisa och är normallång, har ganska långt brunt lockigt hår och har blågrå ögon. Jag skulle vilja ha en one shot med Liam ;)

Hej, jag heter Johanna men kallas alltid för Jossan och skulle vilja ha en one shot med Harry;)
Jag har blå-grön-gråa ögon, har halvlångt blont hår och är hyfsat lång...

/Jossan:)

Jag heter Elin men du får komma på ett smeknamn om du vill :-) jag skulle jätte gärna ha louis som kille utseende har jag brunt ganska långt hår med blond ombre/dip dye färg på topparna jag har blåa ögon . Har tyvärr inte Twitter eller blogg så kunde inte öka chansen men men :-) Medan jag skriver ville jag bara bedöma din förra novell älskade den :-)

Kille: Niall eller Zayn :)
Utseende: Jag har cendré färgat hår typ(men det lutar lite mer åt brunt) Jag har grönblåa ögon (jag använder linser) jag har ganska avslappnad stil (typ oversize tröjor och trasiga jeans och shorts) själv tycker jag att jag är mullig till kroppsbyggnad.

vad jag tycker om bloggen: Jag har tyvärr varken blogg eller Twitter jag heller. men jag är väldigt intresserad av att skriva, och jag vill bara säga att ni har varit en stor förebild för mitt skrivande. tack för att ni film.

Finns*

hej! jag heter Johanna och är ganska kort med blont hår och gröna ögon. har ofta väldigt färgglada kläder och ofta jeans eller kjol.
killen: Niall
jag har skrivit ett inlägg på min blogg. :D
http://todirectioner.blogg.se/?tmp=248590
:) ses :)

Got it! xd
Då skulle jag nog helst vilja ha en med Harry :3
Jag har brun/rött hår, 1.65 cm lång. Jag har grön/blå/grå/gula ögon (xd) och har ofta på mig lite finare kläder till vardags men kan även mysa ner mig i en oversize tröja och pösiga byxor (love) :D

Jag heter Sofia och har långt brunt (väldigt tjockt) hår. Jag har blåa ögon och klär mig helst i tighta byxor och pösiga tröjor. Jag skulle vilja ha en one show med Liam eller Louis.

Hej jag heter Amanda har brunt håroch gröna ögon (jag har glasögon) Jag klär mig ofta i tagita kläder :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: