Summer Love - prolog

| Postat i: Summer Love
KIMBERLYS PERSPEKTIV
Jag stod framför spegeln i mitt sovrum. Allt jag såg var fult. Hur kunde en människa ens se ut såhär? Med fettet hängandes på magen och de dinglande låren. Varför kunde inte jag få se ut som Hannah i skolan? Hon verkade ju ha den där perfekta kroppen som alla ville ha. Förut, för kanske bara något år sedan, så hade jag gillat min kropp. Jag var inte för smal men inte heller tjock. Men sen hade det där hänt. En lögn. Allt mitt självförtroende hade försvunnit ur mig och folk började trycka ner på mig. Till en början hade jag inte brytt mig. För det var sådan jag var. Men sedan hade det blivit allt för mycket och jag började verkligen ta åt mig av vad de sa. “You’re so fat, no one wants to be in the sight of you!” “Gosh, you’re so damn ugly! I can’t even stand looking at you.” “What are you doing here? I thought you were too fat to get through the door!” “Haven’t you looked in the mirror today? Maybe you should start eating more healthy, or do you want to be a fato? Wait, you already are!” Sådana kommentarer hade klistrat sig fast i min hjärna och inte velat försvinna på ett bra tag. Det gjorde mig till den person jag var idag. Jag öppnade inte upp mig för någon, jag hade inga vänner och på helgerna så festade jag. Jag drack för att glömma och försvinna från vardagen som var ett rent helvete. Alkohol löser inga problem säger många. Men för mig får den mig att känna mig fri och levande. Hade du frågat mig för ett år sedan så hade jag varit med dem som sagt att alkohol inte löser några problem, men nu när jag väl upplevt festandet så himla många gånger så kunde jag inte hålla med. Droger, alkohol och cigaretter. Det var mig beskrivet i tre ord.

Här är prologen på vår nya fanfiction som heter Summer Love. Som ni säkert har märkt så kommer den handla om Liam och vi hoppas  verkligen att ni kommer gilla den. Det kommer även komma en handling i menyn senare :)
 
Kommentera gärna vad ni tycker. Minst 8 kommentarer för att få första delen imorgon! :)
 
Summer Love är en helt egen idé som vi har kommit på. Det är förbjudet att kopiera texter och/eller härma oss och ta samma idé. Alla karaktärer är påhittade och våra (förutom One Direction) och vi vill gärna att det stannar så. Om det är något som ni skulle vilja låna/ta så MÅSTE ni fråga oss först! Vi är väldigt tacksamma om ni följer detta :) ©
 

//Josefin och Frida ♥♥♥
 
 

Bra !!

Ååååh vad kul! Tror den här kommer bli riktigt bra :D

Låter asgrymt! :D

Heeej! Nu när ni ska börja med nya noveller och ett nytt 'race' kanske ni kan ändra designen också? :) inget illa ment, men det vore kul! :)
/Tjejen som älskar eran blogg! <3

Svar: Hej! Jo det har vi redan tänkt på. Vi har frågat tjejen som har gjort bår nuvarande design om hon vill göra en ny åt oss för vi blev väldigt nöjda med den. Tack för tipset ändå! :)
ettdstories.blogg.se

Asbra längtar till första kapitlet

Låter superbra, lääääängtar till nästa!!!

Låter super <3 Längtar tills nästa!

ASBRAAAAAAAAAA! Längtar till första delen :)

bra!:)

Är det Liam som är "alkoholmissbrukaren" eller vad man ska säga? Eller vem är det man får följa? :)

Svar: Det är kimberly som dricker och festar m.m och det är också ur hennes perspektiv som vi kommer skriva mest från. Men såklart kommer vi också ha liams perspektiv ofta :) Liam har inga drickproblem eller något :)
ettdstories.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: