Live While We're Young - del 9

| Postat i: Live While We're Young
U can come over if u want to :) löd det senaste smset av Matt. Jag log och svarade att jag skulle komma om tio minuter.
”Where are you going?” frågade Harry mig när jag precis tryckt ner dörrhandtaget.
”Ehhm, to Matt...” svarade jag.
”Okay, don't forget to use a condom!” svarade han och blinkade med ena ögat.
”Shut up Harry!” svarade jag och kände hur jag började rodna. Men hur kul är det att prata om sex med sin bror??
Jag gick ut genom dörren och hörde Harrys skratt innan jag stängde den. Att han alltid skulle vara så jobbig. Jag suckade och började sedan min promenad till Matt.
 
Harrys Perspektiv
Det är verkligen hur roligt som helst att reta Ellie och denna gången började hon ju även att rodna. Jag gick skrattandes in på mitt rum och satte mig vid min dator för att kolla vilka andra som har gått vidare i x-factor. En lista på alla namn som redan gått vidare kom upp och vissa hade även en bild på sig själva bredvid. Jag läste igenom den och fastnade vid en kille som jag kände igen från min audition. Louis Tomlinson hette han visst. Jag fortsatte att kolla lite till innan jag gick in på facebook istället. Jag scrollade igenom några status uppdateringar från mina kompisar och började sedan chatta med min kompis Robin.


Ellies Perspektiv
Vi satte oss i hans säng och satte på en film som jag inte hann se vilken det var.
”Which movie did you choose?” frågade jag och satte mig mot väggen.
”Ehm, Paranormal Activity 3” svarade han och flinade.
”I hate scary movies, can't we watch another one?” frågade jag och rynkade på pannan.
”No” svarade han enkelt och satte sig bredvid mig. Jag himlade med ögonen och tog upp en filt för att gömma mig under fall det blev för läskigt. Han satte igång filmen och jag satt i högsta hugg med Matts underbara filt.

Jag hade överlevt filmen. Det var nog det värsta som jag har varit med om. Bokstavligt talat.
”Oh my God, I will never see this movie again!” sa jag och kröp fram ur filten.
”You're such a coward” svarade han och flinade.
”No I'm not” fortsatte jag och log.
Han sa inget mer utan flyttade sig närmre mig och började kittla mig på magen.
”Aah! Stop it Matt!!!” skrattade jag fram och försökte samtidigt att ta bort hans händer som kittlade mig.
”Never” svarade han och flinade. Jag hann inte svara innan jag kände ett par läppar pressas mot mina. Jag besvarade kyssen och det kändes så rätt. Våra tungor började försiktigt att leka med varandra innan vi avslutade kyssen. Vi kollade djupt in i varandras ögon och log. Han smekte min kind samtidigt som jag lekte med hans hårtoppar.
”I've always wanted to do that” sa han och log sitt underbara leende.
”Yeah, me too” svarade jag.
Vi satte oss upp och jag tog hans hand och började göra mönster med mina fingrar i den.
”Do you want to go out with me on Thursday?” frågade han.
”Of course!” svarade jag och log.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: