Live While We're Young - del 41

| Postat i: Live While We're Young
                 

Ellies Perspektiv
“C’mon, open it” sa Harry och pekade på mitt paket från Harry som låg framför mig. Det var ett litet paket och alla hade öppnat sina paket och jag hade mitt sista kvar.
Jag öppnade försiktigt paketet. En ask visade sig som jag nyfiket öppnade.
“Harry, it’s amazing” utbrast jag och kramade om honom. Asken innehöll ett silverhalsband som var format som ett hjärta.
“I’m glad you like it” svarade han och kramade mig tillbaka.
“Wait! I got you another present too!” sa han och drog sig tillbaka från kramen och sprang upp. Vad hade han nu hittat på?
“Here you go” sa han och gav mig ett till lite större paket när han kommit ner igen. Ett flin spred sig på hans läppar. Det här bådar inte gott, tänkte jag innan jag började öppna det mjuka paketet. Allas blickar vändes mot föremålet i paketet när jag tog upp det.
“You really needed to, right?” sa jag till Harry och skrattade. Jag visade upp den vita tröjan med texten “I love Niall” för de andra.
“Yeah, and Louis is going to give Niall a shirt with the text saying; I love Ellie” svarade han.
Jag rodnade lite innan pappa frågade;
“When am I going to meet Niall?”
“Dad, you have already met him, and we have just dated in two weeks” svarade jag och log åt tanken av att vi redan dejtat i två veckor. Även om vi inte träffats på flera dagar så har vi antingen skypat eller ringt varandra.
“Ellie I know that but I want to meet him again. I can see how happy you are around him” jag log innan vi bestämde oss för att äta frukost. Jag kollade på alla paket igen. Till pappa hade jag gett en ny plånbok och en slips, till Anne gav jag en lila långärmad tröja och tofflor, till Gemma gav en bok (eftersom hon älskar att läsa) och ett armband och till Harry gav jag ett nytt iPhone-skal och en t-shirt. Sedan hade jag, Harry och Gemma lagt ihop och köpt ett klädsätt till bebisen som skulle komma om ca sex månader, som vi gav till pappa och Anne.
“Ellie, are you coming?” ropade Anne.
“Yeah” svarade jag och skulle precis gå ut till köket när min mobil vibrerade till i min hand.

From Niall<3
Merry Christmas sweetie :) i miss u, can’t wait for tomorrow! xx

To Niall<3
Merry Christmas u too babe! i miss u too :( but we see eachother tomorrow and I know what Louis will give to you :p <33  

From Niall<3
can u tell me? please!

To Niall<3
Nope, u will see tomorrow ;) gonna eat now, talk to u later xx

From Niall<3
Can’t wait, and I got the perfect present for you! ;D okey, talk to you later babe xx

Med ett leende lade jag undan mobilen och gick in i köket. Anne hade dukat fint och bacon, äggröra m.m. låg framdukat på bordet. Jag satte mig bredvid Harry och vi tog åt oss av maten. Hela julfrukosten bestod av skratt, prat och allt var helt underbart. Aldrig trodde jag att mitt liv skulle bli såhär bra pga. flytten. Om jag ska vara ärlig så är nog flytten en utav de bästa sakerna som har hänt. För utan den skulle jag aldrig träffat den underbara irländaren vid namn Niall.

Niall’s Perspektiv
“You can never catch me!” ropade Ellie och sprang skrattande ifrån mig.
“Oh, I will!” ropade jag tillbaka och sprang efter henne i det mjuka gräset.
Hon rusade bakom en husknut och jag var inte långt efter.
“Niall, no!” ropade hon och skrattade medan hon gömde sig bakom en buske.
“I’m going to find you, wherever you are” log jag och tittade runt i trädgården.
Där satt hon, min söta tjej, bakom en buske med handen ovanpå munnen och höll inne skrattet som bubblade upp i henne. Jag smög bakom henne och tog tag om hennes midja. Hon spratt till och försökte skrattande ta sig ur mitt grepp men jag höll henne hårt.
“I got you” sa jag med ett leende och kysste hennes kind.
“Fine...” sa hon och ett leende skymtade i hennes ena mungipa.
“I’m the best, say it” viskade jag i hennes öra.
“Never!” ropade Ellie och skrattade.
“I love you” sa hon istället och de orden var så mycket bättre.
“I love you too” svarade jag och kysste henne mjukt.
Hon besvarade kyssen och la armarna runt mig.
“My irish little muffin” mumlade hon i mitt öra och pussade min näsa.
“My british little cupcake” viskade jag och log.
Hon var så vacker. Som en dröm som hade blivit min. Min söta tjej som var så underbar. Jag tog hennes hand, vi gick in i sovrummet och jag kysste henne.
Hon besvarade kyssen och tryckte mig försiktigt mot väggen. Hennes läppar var så mjuka och våra kroppar trycktes emot varandra.
Hon log mot mig och tog sakta av mig tröjan och kysste mig uppför magen. Jag rös av välbehag och kysste hennes panna. Hon tog min hand och lade mig ner på sängen, kysste mig med mycket kraft och lade sina händer på min mage. Vi rullade runt i sängen och jag hamnade över henne. Jag drog av hennes tröja och kysste henne passionerat. Hon log busigt mot mig och vi drog av våra byxor. Hennes läppar mot mina var det mest fantastiska jag nånsin upplevt.

“Niall? Niall!” sa någon i bakrunden.
Det lät dämpat och jag lade kudden över huvudet.
“Ellie?” mumlade jag och sträckte ut mina armar.
“No Niall, it’s not Ellie... It’s Greg. And it’s Christmas today, wake up!”
Jag vände på huvudet och kände något blött mot kinden. Min första tanke var Ellies läppar. Sedan kom jag på att hon inte var där. Jag suckade och satte mig långsamt upp och tittade på kudden. Det var dreggel. Från mig? Usch. Min dröm hade verkligen känts verklig. Det hade känts som hon var där. Jag rodnade vid tanken på vad jag hade drömt och log för mig själv. Jag saknade henne verkligen. Jag ville gärna fira nyår med henne. Eller ja, bara vara med henne. Jag saknar henne jättemycket. Jag kollade på klockan. 10.34, jag bestämde mig för att skicka iväg ett sms till Ellie.  
To Elliepellie<3
Merry Christmas sweetie :) i miss u, can’t wait for tomorrow! xx

From Elliepellie<3
Merry Christmas u too babe! i miss u too :( but we see eachother tomorrow and I know what Louis will give to you :p <33  

To Elliepellie<3
can u tell me? please!

From Elliepellie<3
Nope, u will see tomorrow ;) gonna eat now, talk to u later xx

To Elliepellie<3
Can’t wait, and I got the perfect present for you! ;D okey, talk to you later babe xx

När jag skickat iväg det sista smset gick jag ner till de andra (min pappa och Greg) för att öppna julklappar.

Ellies Perspektiv
Äntligen! Vi var på väg till London igen för att träffa de andra och byta julklappar med dem. Fast denna gång ska vi ha varsitt hotellrum istället för en stor svit. Och jag måste dela med Harry. Fråga mig inte varför.

To Niall<3
I will see u in ten minutes ish :D can’t wait! xx

From Niall<3
can’t wait either, i’m already here. Why r u n harry always the latest once? :P <3

To Niall<3
Haha, I don’t know actually.. :P

Vi smsade ett tag till innan vi äntligen var framme. Vi skyndade oss ut från tåget och såg killarna längre bort på den folktomma perrongen.
“Boobear!” ropade Harry och sprang fram för att krama honom. När jag kom fram kramade Liam genast om mig, därefter Zayn och sist Louis. Sedan mötte jag den blåögda killen. Ett stort leende spred sig på mina läppar innan jag kastade mig i hans famn. Jag borrade in mitt ansikte i hans nacke och kände den starka men goda doften parfym som han hade på sig. Gud vad jag hade saknat honom.
“I’ve missed you” sa jag.
“I’ve missed you too love” svarade han och jag rös när han kallade mig love.

Vi lossade oss från kramen och jag hörde som ett klick till bakom mig. Jag kollade dit och såg en man med en stor kamera. Shit! Jag är inte redo att bli upptäckt än. Niall försökte ta min hand men jag slog snabbt bort den. Han kollade konstigt och lite sårat på mig.
“It’s a paparazzi behind us” sa jag. Han tittade bakom sig och vände sig snabbt mot mig igen.
“C’mon guys, let’s go” sa han och började gå mot bilen som väntade lite längre bort.
“Niall, I’m sorry. I’m just not ready to tell your fans that we are dating yet” sa jag och kollade ner i marken när jag kommit ikapp honom.
“Hey, it’s okey. We have just dated in two weeks ish” svarade han lugnt. “But just to make you know, these pictures will soon be everywhere and the fans will go crazy”.
Jag suckade och drog en hand genom håret. Hur skulle det här sluta?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: