Live While We're Young - del 19

| Postat i: Live While We're Young
                 

Ellies Perspektiv
Killarna hade gått ner för att öva för ungefär tio minuter sen och nu var det bara jag och Matt kvar. ”Which movie would you like to watch?” frågade Matt.
”I don't know, you can decide” svarade jag och tog ut popcornen från micron.
”Okey” hörde jag honom säga. Jag hällde upp popcornen i en stor skål och gick sedan ut med den till vardagsrummet. Jag satte mig i soffan med skålen i knät. Matt satte sig bredvid mig och tryckte på dvd:n med hjälp av fjärrkontrollen. Jag lutade mig mot hans axel och han la en arm om mig. Han tryckte på play och Twilight började.
”Good movie you choosed” sa jag och stoppade in popcorn i munnen. Filmen började och jag satt och njöt. Vampyrfilmer är det bästa som finns.

What do you wanna do now?” fråga Matt och pussade mig på panna.
”I don't know” svarade jag och riktade min blick mot honom. Hans mörkbruna ögon mötte mina blåa och det kändes som om tiden stannade. Jag böjde mig fram och gav honom en lång passionerad kyss. Kyssen övergick snabbt till hångel. Matt la sig över mig och hans händer började nyfiket utforska min kropp. Hans händer letade sig in innanför min tröja samtidigt som jag drog av hans. Kort därefter var våra byxor av och vi låg där i endast underkläder.
”Come” sa jag och tog hans hand. Jag drog snabbt med mig kläderna innan vi gick in på ”mitt” rum. Vi la oss ner i sängen och började genast att kyssas igen. Hans läppar lämnade mina och hamnade istället på min hals. Jag kände hur han började suga på min hud och ett litet stön for ur från min mun. Hans händer knäppte upp min bh och den var snabbt på golvet. Mina händer trevade sig ner mot hans kalsonger som jag sedan drog ner. Han drog av mig mina trosor och efter ett tag så drog han fram något från sin byxficka. Han öppnade det lilla paketet som jag nu förstod innehöll en kondom. Jag blev lite nervös samtidigt som detta var det jag ville jättemycket. Jag hjälpte honom att trä på kondomen. När den var på så trängde han sig in i mig. Stön for ur från oss båda och det var hur skönt som helst.

Matts Perspektiv
Jag la mig andfått ner bredvid Ellie. Detta var det bästa på länge. Jag vände mig mot henne och mötte henne leendes. Jag log tillbaka och strök bort en hårslinga som hade ramlat fram i ansiktet.
”We should get dressed, the guys would be here soon” sa Ellie och satte sig upp. Jag gjorde som henne och letade fram mina kalsonger. Jag drog snabbt på mig kläderna. Jag kollade mot Ellie som nu stod framför spegeln och sminkade över sugmärket som jag hade lämnat. Jag gick fram till henne och ställde mig bakom henne med armarna på hennes höfter. Hon la undan sminket och vände sig om och kysste mig. Hon ger verkligen de bästa kyssarna.
Vi avbröt kyssen och gick ut till vardagsrummet. Vi satte oss i soffan igen och stängde av dvd:n som fortfarande var på. Ellie satte på simpsons och tillsammans satt vi där och skrattade åt Homer.

Harrys Perspektiv
Vi stod i hissen som skulle ta oss till vår våning. Övningen hade gått sådär. Låten satt inte perfekt men vi har ju flera dagar kvar innan det gäller.
Louis och Niall stod mittemot varandra och gjorde roliga miner. Jag skrattade åt dem och efter ett tag kom vi till våning 7. Vi gick ur hissen och började gå mot vår lilla lägenhet som vi hade för tillfälligt. Jag låste upp dörren och hörde skratt inifrån.
”Hello everyone!” ropade Louis och stormade in i lägenheten. Typiskt Louis, tänkte jag. Jag sparkade av mig skorna och gick in i vardagsrummet.
”Oh, are you watching Simpsons” sa jag och slängde mig i ena änden av soffan och la fötterna i Ellies knä.
”Eugh, take them away, it stinks Harry” utbrast Ellie och puttade bort mina fötter.
Jag och Matt började genast att skratta och Ellie räckte ut tungan åt oss. Men vi slutade inte att skratta för det. Denna gången så tog hon upp en kudde och slog oss med. Vi slutade genast att skratta och startade istället ett kuddkrig. Efter ett tag blev de andra indragna också och Ellie blev snabbt nerbrottad.

Ellies Perspektiv nästa dag
Jag satte mig bredvid Zayn vid köksbordet.
”Good morning” sa jag och tog en macka som låg framme på bordet och bredde den med smör.
”Morning” svarade han.
”How is it going with the rehearsals for the song this week?” frågade jag och hällde sedan upp ett glas juice.
”It's going okay, it doesn't fits perfect yet but we have the whole week so I think it's gonna be great on friday” svarade Zayn och stoppade in en sked flingor i munnen.
”It sounds great. Which song is it?” frågade jag nyfiket.
”It's Kids In America” svarade Zayn och jag började skratta.
”What?” frågade han.
”It's just really comical, that you're singing about kids in america and you are british and irish boys..” svarade jag och log.
”Oh yes, I know. That's pretty funny” sa Zayn och log ett litet leende med ena mungipan.
”Is it much rehearsals today?” frågade jag och medan jag tuggade på min macka.
”Yes, it's pretty much, at least some hours I think” svarade Zayn.
”Okay, I think you're gonna smash it on friday” sa jag och drack en klunk juice.
”Thanks Ellie, we really appreciate your support. How is it with Matt then?” frågade Zayn nyfiket.
”It's great, really great actually” svarade jag och rodnade lite lätt.
”Haha okay” svarade Zayn och flinade lite.
Då kom Harry och Louis in i köket. Båda såg helt nyvakna ut, som zombies.
”Hi, are you talking about Mattie Pattie?” frågade Harry och uttalade det sista med töntig röst medan han log retsamt.
”Oh, Ellies little sweetiepie!” utbrast Louis och han och Harry började sedan skratta medan de gjorde high-five.
”Shut up!” skrek jag och började sedan slå på dem båda med en arm på varje kille.
De skrattade bara ännu mer och jag fortsatte slå på dem. Då tittade de med en konstig blick på varandra. Sedan tog Louis snabbt tag i mina armar och Harry tog tag i mina ben.
”Let go off me!” vrålade jag och sprattlade med armarna och benen. Men både var starka och de höll emot medan de styrde stegen mot badrummet.
”Zayn help me!” vrålade jag och tittade på Zayn som satt och betraktade oss medan han skrattade.
”Oh no” hann jag tänka innan de tog in mig och tryckte ner mig i duschen. Harry höll ner mig medan Louis satte på kranen och spolade på mig. Jag skrek, vattnet var kallt och det var inte alls bekvämt. Jag försökte slå till Louis och stänga av duschslangen men Harry höll mig och Louis höll emot. Vattnet bara fortsatte rinna ner över hela min kropp och Louis fortsatte spola.
”Stop it!” vrålade jag med min argaste röst och slog runt omkring mig. Louis slängde duschslangen i badkaret och han och Harry sprang skrattande ut ur badrummet. Jag stängde snabbt av duschen och reste mig snabbt upp ur det nu ganska hala badkaret.
”I'm going to kill you!” skrek jag medan jag sprang dyblöt ut ur badrummet i jakt på Louis och Harry.
I hallen sprang jag in i någon och jag ramlade bakåt på rumpan.
”Ouch!” sa jag och tog mig för den blöta pannan och tittade på Niall som också hade ramlat när vi hade krockat med varandra. Han räckte mig handen och drog upp mig.
”Sorry. And what have happened to you?” frågade Niall när han granskade mig.
”What do you think? Louis and Harry” svarade jag och kramade ur mitt dyblöta hår på golvet.
”You're making it really wet here” sa Niall med ett leende i ena mungipan.
”I know. But Louis and Harry have to clean this up because this is their fault” svarade jag enkelt.
Niall log som svar och fortsatte in till köket med mig i släptåg. När vi kom in i köket riktades allas blickar mot mig, vilket inte var så konstigt eftersom jag såg ut som en dränkt katt.
”Oh god, what have happened?” frågade Liam chockat. Alla satt där förutom Harry och Louis som förmodligen satt och gömde sig någonstans så att jag inte skulle slå ihjäl dem.
”Harry and Louis” var mitt enkla svar.
”Wow, that was mean” sa Liam som satt och bredde en macka.
”I know. And you – (min blick riktades mot Zayn) didn't helped but you could. Thanks for that!” sa jag surt.
”Sorry, but it was too funny! I couldn't stop laughing.. Sorry Ellie! I promise I'll help you with the revenge” sa Zayn med ett leende.
”Promise that you all will help me” sa jag och tittade var och en i ögonen.
”Okay” sa de i kör och jag nickade nöjt.
”I've got this amazing plan...” sa jag och log ett elakt leende.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: