GOTT NYTT ÅR!!!!

| Postat i: Övrigt
 
 Gott nytt år alla underbara läsare! 
 
Jag ville bara slänga in ett snabbt inlägg och tacka er allihopa som har varit här för mig och Frida detta året. Utan er så hade vi inte fortsatt att skriva och vi är så imla glada att ni kollar in på vår blogg, läser våra fanficitions och faktiskt gillar dem. Vi tycker att det är jätteroligt att skriva och vi tänker absolut INTE sluta med det. Iallafall, ett stort maffigt TACK till ALLA läsare! Ni är verkligen bäst! Jag vill också passa på och tacka för alla kommentarer vi får, vi kanske inte säger det så ofta men det betyder enormt mycket att ni kommenterar. Det spelar ingen roll ifall det är ett kort "Bra!" eller "Mera!" Det är kommentarer och vi märker av att ni gillar det vi skriver när ni kommenterar. Så snälla fortsätt med det! 
 
Så tack tack tack och tusen tack för att ni har varit med oss och vi hoppas att ni stannar kvar så länge som möjligt :) Hoppas ni får en bra och rolig kväll, gott nytt år!! <3
 
Sedan vill jag även passa på att säga hur stolt jag är över killarna. De har släppt tre underbara album under tre år och deras tredje tour börjar nästa år. De har vunnit hur många awards som helst, men fast de har kommit så här långt så låter de inte deras kändisskap att ta över dem. De är de fem idioterna som de alltid varit och jag älskar dem för det. De bryr sig om oss, fansen, och även om de inte har träffat oss alla så vet de att vi älskar dem. Och vi vet att de älskar oss... 
 
Vi ses igen nästa år gott folk, ha det bäst! //Josefin xxx

Gott Nytt år!! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: