Don't Let Me Go - kapitel 27

| Postat i: Don't Let Me Go
Tidigare:

“Yeah. I want to be yours and I want you to be mine. Be mine, Summer?” frågade han en aning tyst och jag började att le stort.

“Yes, I wanna be yours. I’ll be your girlfriend and you’ll be my boyfriend, yes” svarade jag och kravlade närmre honom. Det han just hade sagt hade fått mig att känna mig så speciell, ingen hade någonsin sagt något så fint till mig. Jag drog armarna kring hans hals och kände hans händer hitta sin väg runt min midja. Ja, allt jag ville var att vara Harrys. Våra läppar möttes och jag kände mig som världens lyckligaste tjej... Och det kanske jag var också.


 

SUMMERS PERSPEKTIV

Jag låg i Harrys armar i sängen på hotellrummet. Jag hade min laptop i knät och justnu klickade vi omkring på Facebook. Vi skrattade åt olika statusar och bilder. Men när Harry gick in på min sida och började kolla igenom en massa gamla bilder så slutade jag genast att skratta och började istället att rodna.

"Aww look at that, how cute" sa han och pekade på en bild där jag var cirka tretton år och hade på mig en stor varmkorvdräkt. Jag hade haft på mig den på någon halloween och några dagar senare hade jag blivit taggad i den av Niall. Och nu hade Harry hittat den.

"Shut up Harry" muttrade jag och kollade bort mot tv:n som stod på i bakgrunden. Gossip Girl visades och jag log. Jag älskade gossip girl. Men när jag hörde Harry börja skriva något på datorn så vände jag blicken ditåt. Men självklart så vände han bort datorskärmen så allt jag såg var ett vitt lysande äpple.

"Harry, what are you doing?" frågade jag och försökte kolla fram bakom skärmen. Men allt jag fick i respons var ett flin på hans läppar och ett skak på huvudet. Snart lade han datorn i mitt knä igen med ett större flin på läpparna. Jag kollade undrande på honom innan min blick hamnade på min status som jag tydligen skrev för tio sekunder sedan.

"Harry Styles is the sexiest man on earth. Gosh I thought it was illegal to be sooo sexy! :D"

"Great self esteem you have there Styles" sa jag och skrattade lite. Han pussade mig bara på kinden och skrockade lite. Jag gick ut från min sida och kollade på nyhetsflödet. Jag hade redan fått elva likes på "min" status och även en kommentar från Lucy där hon sa hej till Harry. Hon visste mycket väl att jag aldrig skulle skriva något sådant. Jag skrollade ner lite men hittade inte något intressant. När jag kände Harrys armar om min midja och en kyss i nacken så log jag, stort. Men leendet försvann direkt när jag såg att jag fått ett meddelande från Serena på Facebook.

Serena: Bitch! I told you to stay away from Harry! What's wrong with you? You should start listen to me, or else...

 

Jag såg Harry kolla surt på skärmen och innan jag hunnit protestera så hade han börjat skriva in ett svar.

 

Summer: Don't say that to my girl. She's wonderful and we want to be together! /Harry

 

Serena: But I don't get it Harry?! She's a slut and ugly. I'm everything you want!

 

Summer: oh just shut up already! LEAVE SUMMER AND ME ALONE?! Do you get it?

 

Efter det meddelandet så svarade hon inte mer. Men det var något annat som fångade min uppmärksamhet så mycket mer än det där. Vår skoltidning hade en facebooksida som jag och en massa andra gillade, mest för att det tillhörde skolan. Inte för att den var eller att jag brukade läsa den, men ändå. Men bilden någon där hade lagt ut fick mig att höja på ögonbrynen. Var det jag på framsidan? Jag tryckte chockat upp bilden större och fick svar på mina aningar. Det var jag på bilden, och inte nog med det - det fanns en artikel om mig i den. Jag kände Harry resa sig upp bredvid mig men min blick var fastnaglad vid skärmen.

“Just gonna use the loo, I’ll be back soon.” Harrys läppar nuddade snabbt min kind i en puss och jag nickade bara när han gick in till badrummet. Jag tryckte snabbt upp artikeln om mig och började läsa, trots att jag visste att jag förmodligen skulle ångra det senare.

 

Summer Williams, a student on this school, is apparently not the girl everybody thought she was. She’s not that popular; well, everybody knows that, but she’s also pretty desperate. Her life is sad, she agreed to sleep with Harry Styles, a boy at this school, only because she knew she’d never get it done if it wasn’t for Harry, cause nobody wants her. She’s clumsy (actually too clumsy to be in the cheerleader team so she’ll be considered to be kicked out), but she’s also just very sad. It’s not to forget that if Harry Styles sleeps with her, the bar for who he can consider sleeping with isn’t that high. So no worries nerd girls: if Summer can have him, you have a chance too. He’s probably just that desperate.

 

Jag svalde hårt medan jag läste vad det stod om mig, men också om Harry. Vem hade hittat på det här? Det var ju inte ens sant, inte det minsta sant alls. Jag var inte med Harry på grund av detta, och vi hade definitivt inte legat med varandra. Jag bet argt ihop käkarna och tvingade mig själv att inte kasta iväg datorn på golvet. Tårar hotade att tränga fram i mina ögon och jag blinkade frustrerat för att de inte skulle börja rinna. Vem det än var som hade skrivit detta var denna personen en riktig idiot. Hur kunde någon ens skriva så här om mig? Jag var inte sådan, vem hade gjort så här? På uppslaget var det bilder på mig och Harry, och det stod saker om mig jag inte ens hade kunnat drömma om att jag någonsin skulle få läsa om mig själv. En snyftning for ur mig och jag kramade min kudde hårt. Jag undrade verkligen vem och varför.

“Hey love, what’s wrong?” hörde jag plötsligt en mörk röst bredvid mig säga. Harry kom snabbt fram till mig och satte sig bredvid mig, hans svepte sina armar omkring mig och tog mig i sin famn. Jag nickade emot datorn som nu låg på sängen och Harry tog den snabbt i sitt knä. Hans rynkade på pannan när han fick se bilden och han började läsa artikeln. Jag bara suckade. Det var väl inte så här som folk såg mig, eller hur? Och om det var det, varför hade det blivit så?

“Summer.”

“Yeah?”

“Ignore them. I know that you’re not like that. They’re just jealous because I’m the happiest guy in the world having you as my girlfriend.” Harrys röst var mjuk och hans mörkgröna ögon stirrade in i mina bruna. Hans ögon var lugna och visade bara trygghet.

“But what they write about me.. And you..” mumlade jag tyst.

“They don’t know what being in love feels like. They don’t know what it feels like to be us. They don’t know us.” Ett tunt leende spred sig på mina läppar för vad Harry sa. Han hade kanske rätt.

“Well, okay” svarade jag. Han hade nog rätt men jag ville fortfarande ta reda på vem som hade gjort det här. Och det skulle jag, bara inte just nu.

“They’re just bitches” sa Harry och stängde ner locket till datorn. Jag lade undan datorn på nattduksbordet och lutade mig mer mot Harry.

“Niall’s birthday is on monday, do you have any ideas to what I can get him? Since you’re a guy and all” frågade jag Harry.

“Hmm, I don’t know. What does he like?” frågade han mig nyfiket.

“Food, food, food and oh he also likes football” svarade jag och Harry skrattade lite.

“Well, you can always give him a football shirt or something” sa han och ryckte på axlarna.

“Harry, you’re a genius!” utbrast jag och log brett. Han skrattade lite och kollade på mig.

“Maybe I am, but right now I’m a really hungry genius. So what do you say about eat something?”

“Sounds amazing” sa jag och började gå av sängen men Harry drog snabbt i min arm så att jag hamnade över honom. Ett flin lekte över hans läppar samtidigt som han drog undan en hårslinga bakom mitt högra öra. Mina händer var på hans muskulösa bröst och jag log mot honom. Hans gröna ögon kollade djupt in i mina samtidigt som han lutade sig närmre mig. Hans mjuka läppar var snart på mina och jag slöt ögonen och kysste honom tillbaka. Hans tunga drogs över min underläpp för att fråga om inträde vilket jag glatt tillät honom. Våra tungor fightade för dominans och såklart vann Harry. Hans händer var på min svank och mina var fortfarande på hans bröst där jag kunde känna hans hjärta bulta. Elektriska stötar for igenom min kropp och det var som om jag inte kunde få nog av honom. Harrys händer flyttades ner mot min rumpa medan mina hamnade i hans hår. Jag drog lite i det och tjänade ett lätt stön från Harry. Jag log lite i kyssen och lade mina ben på varsin sida av Harry. Jag satte oss upp och Harrys händer var på min rygg igen. Han vände oss om så att jag var under honom. Hans händer smög sig långsamt in under min tröja samtidigt som vi drog oss undan från kyssen. Harry började kyssa mig på nacken och jag bet mig i läppen när han hittade min svaga punkt. Han började suga och bet lite och jag gav ifrån mig små stön. Jag kände honom le mot min hud och jag visste mycket väl att jag skulle ha ett märke där sedan. Harry slutade suga på min svaga punkt och börja istället att göra en väg av kyssar ner mot mitt nyckelben. Där började han ännu en gång att suga och när han visste att det var ett märke så drog han försiktigt tungan över det ömma området. Hans händer hade vid det här laget åkt upp högre upp på min mage och var strax under mina bröst. Mitt hjärta dunkade hårt av upphetsning. Att Harry gjorde detta mot mig var helt ofattbart. Hans fingrar som så försiktigt vandrade på min hud fick mig att bli alldeles vimmelkantig och hans kyssar var något av det bästa jag visste. Han, om någon, visste verkligen hur han skulle använda sin tunga.

 

Harrys läppar attackerade mina igen och det var inte förrän hans mage kurrade till som vi bröt kyssen. Jag skrattade lite och såg Harry le.

“That, my love, was amazing” sa han och pussade mig snabbt på munnen innan han drog upp oss från sängen. Vi gick ut till hallen och när jag såg min spegelbild så flämtade jag till. Både på min nacke och på mitt nyckelben så fanns det stora sugmärken.

“Harry!” utbrast jag och kände på det ena märket som fortfarande var lite blött. Han kollade med ett flin på mig och ryckte bara oskyldigt på axlarna.

“That’s how it is when you’re with Harry Styles” sa han och flinade ännu mer och jag himlade med ögonen.

“Everyone’s going to stare” mumlade jag och började gå mot toaletten för att sminka över det. Men såklart så stoppade Harry mig.

“Who cares? At least everyone knows that you’re mine. And don’t say that you didn’t enjoy it because I know you did” sa han och en rodnad spred sig på mina kinder när han sa det sista. Han skrockade åt min reaktion innan han flätade samman våra händer och drog med mig ut från hotellrummet.

 

När vi kom ner till lobbyn så såg jag receptionisten slänga längtande blickar på Harry och när hon såg mig så gav hon mig en sur blick. Jag suckade och jag kände Harry kolla på mig.

“Nothing” sa jag som svar till hans undrande blick samtidigt som vi gick in i hotellets restaurang. Han lade en arm om min midja och drog mig tätt intill honom. En servetris visade oss till ett bord där vi satte oss. Harry drog ut min stol åt mig och satte sig sedan mittemot mig. Vi fick varsin meny som vi började kolla igenom. Men jag kollade mer på Harry. Han såg så himla fin ut. Hans vita tröja fick hans kropp att se brunare ut och hans tatueringar syntes nästan igenom. Hans hår var ostylat och låg rufsigt mitt på huvudet. När han märkte att jag tittade på honom så kollade jag genast ner på menyn för att fokusera på den istället. Något som inte var det lättaste när en snygg kille satt mittemot mig.

 

HARRYS PERSPEKTIV

Jag kollade på menyn som servitrisen hade gett mig men kunde inte fokusera alls. Allt jag kunde tänka på var Summer, mig, oss. Det som nyss hade hänt var ovanligt för mig. Visst brukade jag hångla med tjejer, men ofta så ledde det till något mer. Men jag visste att Summer inte var sådan och jag ville ändå inte gå för fort fram. Men vart gick gränsen? Jag kunde ju inget om något sådant här. Jag hade aldrig haft ett riktigt förhållande och ibland undrade jag verkligen om detta var rätt val. Misstro mig inte, jag gillade verkligen Summer. Men det som skrämde mig så var hur mycket jag hade förändrats på bara några dagar på grund av en tjej. Det var som om jag behövde Summer och att jag inte klarade av att vara utan henne. Så hade jag aldrig känt förut. Jag hade alltid bara fått det jag då varit ute efter, sex. Men med Summer så var det så mycket mer. Jag ville att hon skulle känna sig trygg i min närhet och inte skrämd som hon varit i början. Förut så hade hon ryggat tillbaka när jag försökt ta hennes hand eller så, men nu verkade hon lita på mig och allt jag ville var att behålla det så och inte såra henne. Men på något sätt så visste jag att jag någon gång skulle göra det. Jag menar, det var ju alltid någon som sårade den andra i en relation. Sedan så var jag ju Harry Styles också. Hjärtekrossaren.


KAPITEL 27 ALLIHOP!! Vad tycker ni än så länge? :)

Kommentera gärna era åsikter och tankar. :)

Ha det superbra så hörs vi på lördag, då det är jullov och snart julafton!!

Kram Frida x

 

Hittade bloggen för typ 2 timmar sen och redan läst ikapp, den är så fruktansvärt bra!!!:D<3

Svar: Ååhh vad kul att höra! Tack så mycket och välkommen :D //Josefin xxx
ettdstories.blogg.se

Hittade din blogg i förrgår och älskar den redan! Har läst ikapp, satt dock uppe hela natten för att kunna läsa klart! Den är sjukt bra och kan knappt vänta tills nästa del!

Svar: Haha aww vad kul att höra! :D //Josefin
ettdstories.blogg.se

Meera

Det är världens dåligaste novell jag någonsin läst..

Skojar.. Den är galet grym!!!!!!!!

Svar: hahaha där skrämdes du allt.. :Ptack så mycket, tack för att du läser! :)
ettdstories.blogg.se

alltså den här novellen är helt underbar! :) älskar den verkligen, längtar till nästa!

Superbra!! Ååhhhh den där Serena alltså




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: